part -3

829 39 3
                                    

"ျဖန္​း...ျဖန္​း.."
"အား!..."
"ဝုန္​း...ဒုန္​း..."

Yixing​ေျခလွမ္​း​ေတြ တံု႔သြားသည္​ ။ တမင္​တကာ ဒီအခန္​း​ေ႐ွ႕က​ေန ျဖတ္​​ေနျခင္​းပင္​ ။ အခန္​းထဲက အသံ​ေတြက ဘယ္​လိုမွၾကားလို႔မ​ေကာင္​းပါ ။

"မင္​းက ငါ့ကိုလူယုတ္​မာ ဟုတ္​လား.....ငါ့ကို ရြံတယ္​​ေပါ့....ရြံျပမယ္​..ထပ္​အန္​လိုက္​စမ္​းပါ..ဟိတ္​ ..မိSu.."
"အား..."

"မ​​ေအာ္နဲ႕ ​ပါးစပ္​ပိတ္​ထားစမ္​း...၊ငါကို ဘယ္​​ေကာင္​မကမွ မလြန္​ဆန္​ရဲ႕ၾကဘူး...။ မင္​းၾကမွ..ဟြနိး...ဒီ​ေလာက္​လူပါးဝတဲ့​ေကာင္​မ...နင္​့အသားကိုငါမထိဘူး ..၊ ငါ့ကိုပဲ နင္​ကိုယ္​တိုင္​ထိရမယ္​...လာခဲ့....ထ...ထစမ္​း.."

"ဝုန္​း!.."
"အား..."
"ဟာကြာ...ကိုင္​​ေပါက္​လိုက္​ရရင္​ ​ေသ​ေတာ့မယ္​...နင္​့အ​ေဖ​ေနာက္​ကိုလိုက္​သြားခ်င္​​ေနတယ္​....ဟုတ္​လား.."
"ျဖန္​း..."
"ဟဲ့ ..အျပင္​မွာလူ႐ွိလား တ​ေယာက္​ဝင္​ခဲ့စမ္​း...ဒီ​ေကာင္​မ သတိလစ္​သြားပီ...​ေရပံုးယူၿပီး ..မ်က္​ႏွာဆြဲႏွစ္​စမ္​..."

Yixingဘယ္​လိုမွ ​ေဒါသမထိန္​းႏိူင္​​ေတာ့ဘဲ ​အခန္​းထဲဝင္​ဖို႔ ႀကိဳးစား​ေတာ့

"​ေကာင္​​ေလး Yixing.."
အခန္​းထဲဝင္​သြားတဲ့အိမ္​​ေဖာ္​မ​ေလးက သူ႔လက္​ကိုဆြဲကာ ...

"သ​ြား...ျမန္​ျမန္​သြား....ဒီနားက..ဟဲ့....သြား​ေလ...Yixing.."

အခန္​းထဲက​ေန လွစ္​ခနဲ ထြက္​လာကာ Yixingကို စိုးရိမ္​စိတ္​နဲ႔ ​ေခၚသြား၏ ..။

"သြား​ေတာ့...Yixing..နင္​့ကိုယ္​နင္​ ဘာမ်ားမွတ္​​ေနလဲဟင္​...မတူရင္​ မတုရဘူး ၊ မႏိုင္​မွန္​းသိရင္​ ​ေ႐ွာင္​ရမယ္​ ..​ေသမယ္​မွန္​းသိရက္​နဲ႔ ဇြတ္​တိုးဝင္​တာ သတၱိမဟုတ္​ဘူး နားမလည္​တာ ၊ အဲ့ဒါ မိုက္​႐ူးရဲဆန္​တာ..။.

Yixingကိုဆိတ္​ဆြဲပီး မခ်င္​့မရဲ ​ေျပာဆို​ေနတာ​ေတြက ​ေစတနာ​ေတြမွန္​းသိပါတယ္​ ။

ဒါ​ေပမယ္​့ မိန္​းခ​ေလးတ​ေယာက္​ကို ​ေစာ္​ကားဖို႔ႀကိဳးစား​ေနသည္​့ျပင္​ ႏိွပ္​စက္​​ေနတာက္ို သူဘယ္​လိုမွ ​ေက်ာ္​လႊားမသြားႏိုင္​ပါ .
လက္​ထဲမွာ ဆုပ္​ကိုင္​ထားတဲ့ ​ပစၥည္​း​ေတြကိုအ​ေၾကာင္​းျပကာ ​ခုနအခန္​းထဲသို႔​ေျခဦးတည္​့လ်က္​ ...

ခ်စ္​ရပါ​ေသာ SuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin