Part - 7

931 52 16
                                    

​ေနာက္​တ​ေန႔နံနက္​မွာ​ေတာ့ Layရင္​ခြင္​ထဲမွာ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ SUႏိုးလာကာ...

SU pro = " Lay yh!....မင္​းရင္​ခြင္​ထဲမွာ ​ေနရတာ ​ေကာင္​းလိုက္​တာ ၊ ငါ့ဘဝႀကီး ​ေအးခ်မ္​းသြားသလိုပဲ ၊ ဒီအတိုင္​းအျမဲ​ေနရရင္​ သိပ္​​ေကာင္​းမွာပဲ..၊ မင္​းဟာ ငါအားကိုး​ေနတဲ့ အရိပ္​​ေလးတစ္​ခုပါပဲ ...၊

SU ​ေတြး​ေနတုန္း Layႏိုးလာကာ...

Lay = "ကြၽန္​​ေတာ္​ကို ဘာ​ေတြၾကည္​့​ေနတာလဲဗ်..."

SU = " ဒီအတိုင္​းပါပဲ...၊ မင္​းကို ​ေက်းဇူးတင္​လို႔ပါ.."

LAY = "ဒါဆို ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ လက္​ထက္​ရ​ေအာင္​..."

SU = "ဘာ !....​ေျပာတယ္​.."

Lay = " SU နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေလာက္​ ညီမ်ွျခင္​းက်​ေနတဲ့ဘဝမ်ိဳး ​ေနာက္​ထပ္​ဘဝတစ္​ခု ထပ္​မ႐ွိႏိုင္​ဘူး ...ၿပီး​ေတာ့.."

SU = " Lay yh!..."

Lay = "ကြၽန္​​ေတာ္​့စကား မဆံုး​ေသးဘူး​ေလ ...ခဏ နား​ေထာင္​.."

Layက SU ပခံုးစြန္​း​ေလးနဲ႔ သူ႔ရင္​ဘတ္​ ထိကပ္​သြား​ေအာင္​ တမင္​ ကပ္​လိုက္​ၿပီး ....

Lay = "ကြၽန္​​ေတာ္​က SUကို ဘယ္​လို အ​ေနအထားပဲျဖစ္​ျဖစ္​ ...SU ဘာပဲလုပ္​လုပ္​...SUကို မ်က္​စိ​ေအာက္​က အ​ေပ်ာက္​မခံႏိုင္​ဘူး ..."

SU = "မင္​းဘက္​က ​ေသခ်ာ​ေနတာလား.."

SU = " မင္​းကို ငါဘယ္​​ေတာ့မွလက္​မထပ္​ဘူး Lay yh !..."

Lay = "ဘာျဖစ္​လို္႔လဲ ..."

SU " ငါမ​ေျပာတတ္​ဘူး ...ဒါ​ေပမယ္​့ ငါလိုအပ္​​ေနတာ အျမန္​ဆံုးလက္​ထပ္​ျခင္​း မဟုတ္​ဘူး ...၊ မင္​း ငါ့ကို ဒီ​ေလာက္​ထိ အထင္​​ေသး​ေနတာလား lay yh !..]

SU = " ​ေယာက်ားၤ​ေတြ လက္​ထဲမွာ ​ေက်းဇူးတရား​ေတြ​ေၾကာင္​့ ငါ့ဘဝ အဝတ္​စုတ္​တစ္​ခုလို ဟိုမွာပံု ..ဒီမွာပံု ျဖစ္​ခဲ့ရဖူး​ေပမယ္​့ အဲ့ဒါ ဘယ္​​ေယာက်ာၤး အားအကိုးရဆံုးလဲဆိုၿပီး ​ေခါင္​း​ေခါက္​ ​ေရြးခ်ယ္​​ေနတာ မဟုတ္​ဘူး ...ငါ့မိဘ..ငါ့အကိုအတြက္​..ငါ့ဘဝကို..."

Lay = " SU !!!..."

စိတ္​မထိန္​းႏိုင္​ဘဲ SUပခံုး​ေလးကို ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​းကိုင္​လႈပ္​ၿပီး

Lay = " SU !...မင္​းပါးစပ္​က အဲဒီ​ေယာက်ာၤး​ေတြကို ​ေမ့လိုက္​စမ္​းပါ.."

SU = "​ေမ့လို႔ မရ​ေအာင္​ ခုမင္​း ထပ္​​ေျပာလာတာ​ေလ မင္​း ငါ့ကို သိမ္​းပိုက္​ဖို႔ႀကိဳးစား​ေနၿပီ မို႔လား.."

Lay = " ၾကံစည္​တယ္​ ဟုတ္​လား...SU မင္​းရဲ႕ၾကည္​ျဖဴမႈကို လိုခ်င္​လို႔ ခြင္​့​ေတာင္​းတာ ၾကံစည္​ရာ​ေျမာက္​သြားလား..."

SU = "ဖယ္​ ...လႊတ္​..."

Lay = "မရဘူး...မ႐ုန္​းနဲ႔.."

SU့လက္​​ေတြကို အတင္​းျဖဳတ္​ခ်ၿပီး ႐ုန္​းထြက္​ဖို႔ႀကိဳးစား​ေနသလို Layကလဲ အတင္​းဖိကိုင္​ထားကာ..

Lay = "ဒီနည္​းကို သံုးၿပီး ​ေ႐ွာင္​ထြက္​ရတာ အလြယ္​ဆံုးပဲလို႔ သိ​ေနတာလား ...၊ ႐ွင္​းျပ​ေနရင္​း ဒါကိုပဲ ျပန္​​ေရာက္​​ေအာင္​ ဆြဲယူ​ေနတယ္​...၊ ဒီမွာ...သိမ္​းပိုက္​တယ္​ဆိုတာ ဘယ္​လိုမွန္​း သိသြား​ေအာင္​ ခင္​ဗ်ားကို လက္​​ေတြ႔ျပမယ္​..."

SU = " အား !....."

ထိုစဥ္​ " ဖ်ပ္​ "ကနဲ မီးပ်က္​သြား၏

ဒါနဲ႔ plus ( + )လိုက္​ရမလားဟင္​ ...၊​ေျပာသာ ​ေျပာတာ ကိုယ္​ကိုယ္​တိုင္​က အသက္​မျပည္​့​ေသးဘူးရယ္​ ၊ တခ်ိဳ႕ shipper​ေတြနဲ႔ SULay shipper​ေတြက မတူဘူး​ေလ ...၊ တခ်ိဳ​ေတြက SuLay ( + )ရင္​မႀကိဳက္​ဘူ​း​ေလ... အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ reader​ေတြကို​ေမးၾကည္​့တာပါ ...၊ readerတို႔ cmtခဲ့ၾက​ေနာ္​

V & Cmt ​ေပးၾကတဲ့ readerမ်ားအားလံုး​ေက်းဇူးပါ ...

ခ်စ္​ရပါ​ေသာ SuWhere stories live. Discover now