"ဂ်ိမ္း.."
"ေဝါ.."
မ်က္ႏွာေပၚကို ေလျပင္းတိုက္ေခတ္မႈေတြနဲ႔အတူ ေအးစက္တဲ့မိုးစက္မႈန္ကေလးေတြ ေျပးဆင္းလာတာေၾကာင့္ မ်က္လံုးေတြဖြင့္လိုက္မိသည္ ။JiYoung = " SU...သမီးေလး..ဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ..."
SU = "ဒီလိုမိုးေလျပင္းက်တဲ့ေန႔တိုင္း သူ႔ကိုသတိရေနမိတယ္ သူေကာအစဥ္ေျပပါ့မလားလို႔...စဥ္းစားေနတာပါ..အေဒၚရယ္.."
JiYoung = "သမီးေလး ေျပာျပသလိုဆို သူကလူေကာင္းေလးပါ အဲ့ေတာ့သူအဆင္ေျပမွာပါ.."
SU = " သမီးသူ႔ကို ျပန္ေတြ႔ခ်င္တယ္ ျပန္ေတြ႔ရင္ေရာ မွတ္မိပါ့မလား..သူက သမီးဘဝရဲ႕ ေက်းဇူး႐ွင္ပါပဲ အေဒၚရယ္..."
ဒီကိစၥႀကီးျဖစ္ၿပီးေနာက္ SUဟာ အေဒၚႀကီး JiYoungနဲ႔ေတြ႔ဆံုခဲ့ပီး အေဒၚ Jiyoungရဲ႕အကူအညီနဲ႔အရာအားလံုးအဆင္ေျပေနပါမယ္ ၊ တခါတရံမွာ အိမ္မက္ဆိုးေတြေၾကာင့္ ေၾကာက္လန္႔ေနတာကလႊဲရင္ေပါ့..
ေႂကြက အအိပ္လဲနဲလြန္းသူပါ ၊ ညညဆိုလည္း သူမႏွစ္ၿခိဳက္စြာ အိပ္ေမာက်သြားခဲ့ရင္ အလြန္ဆံုး ၂နာရီပါပဲ ..။က်န္းမာေရးလဲ ခ်ဴခ်ာတာေၾကာင့္လဲ ေဆးေတြအျမဲတမ္းေသာက္ေနရတဲ့ဘဝပါပဲ..။
JI Young = " တစ္ခုခုကို သတိရရင္ ၊ တစ္ခုခုကိုေမ့တယ္ ..ညည္းအျမဲတမ္း သတိရေနတာတစ္ခုပဲ႐ွိတယ္..."
လႊတ္ခနဲ ေျပာမိၿပီးမွ ေနာင္တရသြားသည္ ။ ဒါေပမယ့္ ေႂကြက သိေနတာပဲမို႔....
SU = "ဘယ္ေမ့လို႔ ျဖစ္ပါ့မလဲ အေဒၚရယ္ ၊ SUမွာ သူ႔ကိုေတြ႔ရင္ မမွတ္မိမွာစိုးလို႔ အလုပ္လုပ္ေနရင္းလဲ သူ႔နာမည္ကိုေရရႊတ္ေနရတာ.."
SUကအခု growlဆိုတဲ့ coffeeဆိုင္မွာ waiterလုပ္ေနရတာေပါ့ ၊ မိဘ႐ွိစဥ္ဘဝက ေအးခ်မ္းေနခဲ့ေပမယ့္ ခုေတာ့ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ဘဝကို ေရာက္ေနပီေလ ...။
>>>>
Luo = " Lay yah...မင္းစံုစမ္းခိုင္းထားတဲ့ကိစ ငါသိၿပီး...မင္း႐ွာေနတဲ့ SUဆိုတဲ့တစ္ေယာက္ကို ငါ႐ွာေတြ႔ၿပီ..."