~Anne~
Pip, Pip, Pip, Pip, Pip...Witaj szkoło!Jestem naprawdę bardzo zadowolona że dzisiaj będzie mój pierwszy dzień szkoły w Port Talbot.Naprawdę!!No nic wstałam i sięgnęłam po ubrania.Prysznic, makijaż i te sprawy.Wyszłam gotowa bardziej elegancko.(Tak myślę)
Zeszłam na dół zjeść śniadanie, wzięłam torebkę i udałam się w strone wyjścia.Gdy wychodziłam nie było nikogo w domu,Emily musi być w szkole.
~Emily~
Wyszłam z domu jak Anne jeszcze spała, nie miałam zamiaru jej budzić.W każdym razie doszłam do szkoły wcześnie więc siedze już długo w sali.Obok mnie usiadł jakiś brunet.Nie powiem był przystojny.Nawet mega przystojny.
-Hej kiciu musisz być nowa.-Myślałam że zaraz coś wybuchnie,nazwał mnie kicią...Źle!
-Hej, tak jestem nowa.-Sztucznie się uśmiechnęłam, ale czuje że zacznie mnie pytać dalej i dodawać miłe słówka.Zaraz jak powiedziałam te słowa wziął dłoń na moje kolano.Popatrzyłam się na jego rękę i myślałam że zaraz mu przywalę w ryj.
-Wiesz co, pić mi się chce zaraz wrócę -Powiedziałam i znowu wymusiłam uśmiech.W tedy dotkną mojego tyłka.Odwróciłam się do niego.
-Ej, nie wiem ale dostałeś kiedyś od kogoś w twój krzywy ryj ?!-Zapytałam go z nerwami
-Ja?Yyy nie, a co??-Zaczął protestować co może być prawdą
-A chcesz dostać ??!-Zapytałam z większymi nerwami
-Nie, czego ?!-Zaczął się dziwić.Później znowu dotkną moje tyłka.
-Jezu, pierdol się !-Zaczęłam się drzeć na niego
-Z tobą??Zawsze i wszędzie, a najchętniej tu żeby każdy mógł wiedzieć że jesteś moja słońce-Zbok-Pomyślałam i po prostu odeszłam.
Usiadłam po prostu gdzieś indziej, nie chciałam z nim rozmawiać.Minęły jakieś 2 i pół godziny i byłam wolna od tego dupka.Rozmawiałam trochę Anne przed szkołą, z jej chłopakiem że to niby.Poprosił mnie on o mój numer telefonu.Podałam go bez zarzutów. Sister poszła do niego na hate, a ja udałam się w stronę domu.Miałam cały czas przeczucie że ktoś się na mnie gapi.Nagle dostałam SMS'a.
Od Nie znajomy:
Wiesz co??,wyglądasz prze ślicznie od tyłu jak i od przodu.
Moja sexy girl.
Chyba wiedziałam kto to był...Miałam racje że ktoś mnie widzi, odwróciłam się a tam...ON!!Ten dupek ze szkoły.Ten jego zboczony uśmieszek.Zignorowałam go, byłam już obok domu.Weszłam zdjęłam buty i poszłam sobie zrobić prysznic.Do mojej łazienki nie wzięłam ubrań.Zapomniałam.Gdy wyszłam znowu ujrzałam tego bruneta z czekoladowymi oczami.Zaraz.co on robi u mnie w domu?!?!?
CZYTASZ
Bad boy |L.D|
FanfictionZwykła dziewczyna przeprowadza się do Walii,zaczyna nowe życie z mamą i starszą siostrą, spotyka tam dużo podrywających ją chłopaków i na żadnego się nie skusiła ??? Leondre Devries zwany bad boyem poznaje dużo dziewczyn które się w nim kochają a on...