#1

2.3K 116 4
                                    

~Emily~

Ooo nie!Znowu rano!W ogóle to czemu ja sobie nie wyłączyłam tego  budzika??Głupek nie da mi pospać w ostatni dzień wakacji!Bosheee...No okay już nie zasnę, poszłam do szafy i wybrałam ubrania na dzisiaj.Przed ubraniem ich poszłam do łazienki wsiąść prysznic i makijaż(lekki)Po 15 minutach wyszłam gotowa ubrana w wybrany komplet:

Bardzo podoba mi się ta koszulka, chodź nie przepadam bardzo za różowym kolorem, wole niebieski ale jak na razie zestaw mi się podoba

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bardzo podoba mi się ta koszulka, chodź nie przepadam bardzo za różowym kolorem, wole niebieski ale jak na razie zestaw mi się podoba. Poszłam zjeść śniadanie, były to tosty które posmarowałam nutellą. -Moja sis jeszcze śpi ?? Dziwne, jest 7:10.Ranny ptaszek albo poszedł pobiegać (w co wątpię) lub na prawdę jeszcze śpi.Zobaczyłam kartkę na blacie od mamy.

Wrócę dzisiaj później do domu, mam dużo pracy.

Jeśli coś potrzebujecie to pieniądze są w szafce

Mama :*

Nie ucieszyłam się na widok tego... Wolałam spędzić ten czas z rodzicielką.No nic, włożyłam naczynie do zmywarki i poszłam przeglądać social media.Nic nie było specjalnego więc zaczęłam oglądać coś w telewizji ale nie chciało mi się po chwili siedzieć samej w ściane z telewizorem. Postanowiłam obudzić Anne, nie chciałam siedzieć sama.Jak bym kogoś znała to bym miała ją gdzieś i wyszła z domu nawet nie informując ją o tym.

-Wstawaj!!-Krzyknęłam.-Jak poparzona usiadła szybko.

-Juźźuuu!, czego mnie budzisz ???!-Zaczeła się drzeć za to co zrobiłam i szybko wstałam.

-Bo nudzi mi się !-Co chcesz jeść??-Na dole są tosty z nutellą,-Pytałam i dodałam pod koniec

-Ooo fajnie!, a ty jadłaś ??-Zapytała z uśmiechem bo nie musi sobie robić jeść

-Tak!!,Już dawno, czego tak długo śpisz ??!-Zapytałam znowu pod koniec.

-Bo chce, ale już nie śpie.-Oznajmiła i się uśmiechnęła

Zeszłyśmy na dół,Anne jadła jeszcze tosty a ja postanowiłam zrobić jej zdjęcie na snapchat'a w piżamie jak je z podpisem:

O której to się wstaje że sie późno je śniadanie ??(nie wiem czy si ę by zmieściło)

Po chwili Anne zjadła i nie była potem zadowolona jak zeszła z powrotem na dół.

~Anne~

Zjadłam śniadanko i poszłam na gorę wykonać codzienne czynności w łazience.Ubrałam się i związałam włosy w kitkę.

Ubrałam się i związałam włosy w kitkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bardzo podoba mi się ta koszula.Weszłam do pokoju i odczytałam snapy siostry.A tam??!
Każdy wie co tam się znajduje.Naprawdę ??!-pomyślałam i szybko zeszłam na dół ją zapytać o co chodzi.Zapytałam się więc.

-Możesz mi powiedzieć co to jest ??!-Patrzyłą na mnie ze śmiechem w ustach bo wiedziała o co mi chodzi.

-Nie mogę, bo mnie znienawidzisz!-Zaczęła o czymś gadać

-Nie prawda, powiedz!-Naciskałam

-No dobra.To po prostu mi się nudziło-Powiedziała i zrobiła smutną minę.

Co?!?I to wszystko??!Naprawdę?!?Jezuu!!Ale mnie wkurzyła, liczyłam na jakieś inne wytłumaczenie chociaż wiedziałam że na pewno coś kombinuje.Reszta dnia mineła, Okay i nic się nie działo, siedziałyśmy w domu.



Hej! Myślę że wam się podobało :)

Komentarze=motywacja

I gwiastkujcie jeśli wam się podobało




Bad boy |L.D|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz