DELİLİK-2

23 2 0
                                    

DELİRMEK için sanat lazımdı ve birazcık akıl lazımdı bende kitap şarkı hayat resim vardı ama bir tek akıl yoktu sadece bende değil sende onda bunda şunda sizde onlarda ve bunlarda hiçbirinizde akıl yoktu bir tek HASTAHANEDE AKIL vardı ve ben onu bildiğim için biraz akıl almaya gittim bir DELİ(AKILLI) arkadaşım yanıma gelip ‘sakın gelme kardeş sakın gelme ÖZGÜRLÜK hayat değildir ruhun özgür olmasıdır ÖZGÜRLÜK sen  şuan  gelip buraya pusarsan AKILLI OLDUĞUN HALDE SENİ GERÇEK AMA HAYATSIZ BİR DELİYE BENZETMEYE ÇALIYORLAR  AMA SAKIN GELME’ DEYİP GİTTİ. Ben arkama baktım ve  ilk defa hayatımı ruh olarak yaşamak istedim ve şuan tüm hayatımı DELİLİĞİN ADABINA  yani  bu kitaba bıraktım kendimi ama sakın inanmayın bana ben DELİYİM ve en hassas  DELİYİM  bana ne denirse ne denmesse sussan bile AĞLIYORUM  ve ağladıkça uyumak istiyorum İNTAHAR ETMEK  istiyorum  ama  olmuyor annem var benim en önemlisi   HERŞEYLE BAŞ EDEN TEK BİR ABİM VAR  ve ablam ama ailem dağılmış durumda ben de İNTAHAR EDERSEM abim ve ablamı düşünemiyorum hele  ki  sakat annem o o ne yapacak  merak ettiğimden İNTAHAR EDEMİYORUM ama bu kitaba güveniyorum ve size deliliği anlatıcağım ve  tek size değil kendime de anlatacağım…


DEVAMI ÇOK SONRA....

DELİLİĞİN ADABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin