- Tikki ,która godzina ? - Zapytałam otwierając oczy .
- 7:55
- Że co ? Czemu mnie nie obudziłaś ? Aaaaa - Pobiegłam do łazienki wszybko się ubrałam .
- Tikki wskakuj . - Pobiegłyśmy w stronę szkoły . Otworzyłam drzwi od klasy i wszyscy na mnie patrzeli nawet Adrien . Ehhh z marzeń wyrwał mnie głos nauczycielki .
- Marinette ! 20 minut spóźnienia .
- Bo wie panii....
- Siadaj do ławki . - Zrobiłam , jak kazała . Wyjęłam jakiś zeszyt i zaczęłam przepisywać temat . O dziwo lekcja minęła , jak sekunda . Wychodząc z klasy usłyszałam głos nauczycielki .
- Marinette będę zmuszona poinformować twoich rodziców , że się spóźniasz i nie odrabiasz prac domowych . - Powiedziała oschle .
- Proszę tego nie robić , a zadania nie miałam tylko dziś , bo zgubiłam podręcznik do histori i już wiecej się nie spóźnie obiecuje .
- Już obiecywałaś .
- Teraz naprawdę . - Patrzałam na podłogę .
- Powiedzmy , że Ci wierze . - Spojrzała na mnie nauczycielka .
- Dziękuje ... - Rzuciłam wychodząc .
- Tikki najgorszy mój dzień . - Biegłam do mojej przyjaciółki uf całe szczęście , że przerwa była 15 minutowa .
- Marinette uważaj ! - Wykrzyczała mała biedroneczka. I tak o to leżałam na chłopaku moich marzeń . Ty nie zdaro , jak mogłaś go nie zauważyć pomyślałam .
- Eeee cześć Adrieeen ? - Pokazałam mojej ząbki .
- Cześć . - Chłopak pomógł mi wstać .
- Eeee dziękuje .... - Puścił mi oczko i poszedł w swoją stronę . Stałam jak słóp myśląc " jaki on ma piękny uśmiech ".
- Czemu Ty się zawsze spóźniasz ? - Zapytała Alya .
- No zaspałam .. . - Spoglądałam na Adriena .
- Czemu Ty po prostu go nie zaprosisz do kina ?
- Bo wiesz , jak się kończy każda moja rozmowa z nim .
- Ta.. - Pokiwała głową . Weszliśmy do szkoły .
- Ej chłopaki może dziś wieczorem kino ? - Zapytała ich Alya .
- No jasne . To 17 . - Odpowiedział kolega Adriena .
- Taaaaak !!!! - Uściskałam moją przyjaciółkę . Tak , tak , tak idę do kina z Adrien.
To jeden rozdział mamy za sobą ...
Podoba się ?
CZYTASZ
Marinette i Czarny Kot
FanfictionTak na co dzień, jestem Marinette. Zwyczajna dziewczyna ze zwyczajnym życiem. Ale skrywam w sobie coś, o czym nie wie nikt. To moja tajemnica.