O dziwo w kinie byłam przed czasem była już Alya , ale czy mnie wzrok myli czy Alya siedzi z tym kolegą Adriena ? Oj Marinette dobrze widzisz . Usiadłam obok mojej najlepszej przyjaciółki . Zaczął się film ,a obok mnie usiadł Adrien . Teraz nie wiem , co jest ciekawsze Oglądanie filmu czy gapienie się na Adriena ? Chyba to drugie .
- Cześć Marinette . - Posłał mi uśmieszek .
- Cześć Ad... - Zobaczyłam , jakiegoś dziwnego człowieka z kasetami na głowię , który przemieniał ludzi w posągi . Tak to zadanie dla Biedronki - pomyślałam . Poszłam niby do łazienki .
- Tikki kropkuj ! - Powiedziałam radośnie do Tikki . A po chwili nie była już Marinette tylko Biedronka ! Pobiegłam w stronę sali kinowej . Ludzi już prawie nie było , a właściwie Ci odważni oglądali film .
- Czarny Kocie akuma jest w jego kasecie na głowię . Odwróć jego uwagę . - Kocur zrobił , co mu mówiłam . Jeszcze przez chwilę po patrzałam na Czarnego kota był taki uroczy , gdy denerwował innych . Rzuciłam yojem i zabrałam mu kasete . Przełamałam ją na pół . Złapałam Akumę , a pochwili wypuściłam białego motylka .
- Biedronko muszę Ci coś powiedzieć ... - Kocur przyciągnął mnie do siebie .
- Nie będę przedłużał .. - Dodał i mnie pocałował .
- Jej! Mam to ! - Krzyczała z Radości Alya . Zaraz chwila czemu ja mu się pozwalam całować to kot nie Adrien . Odskoczyłam od kota i pobiegłam w stronę domu . I byłam znów normalną dziewczyną .
- Marinette ma chłopaka , Marinette ma chłopaka ... - Nuciła sobie Tikki .
- To nie jest mój chłopak Tikki .....
- Ale Cię pocałował i wyglądaliście tak ,tak eeee . Niesamowicie . - Udałam , że wymiotuje .
- Chodź Tikki idziemy spać jutro szkoła .
Wiem , którtko i przepraszam za błędy .
Marinette musi iść spać , bo jutro ciężki dzień będzie trzeba ratować Paryż i za dużo wrażeń na dziś .
Piście czy się podoba ...
CZYTASZ
Marinette i Czarny Kot
FanfictionTak na co dzień, jestem Marinette. Zwyczajna dziewczyna ze zwyczajnym życiem. Ale skrywam w sobie coś, o czym nie wie nikt. To moja tajemnica.