INDEKS:
Yıl:1963 YER: BEİRNSTEİN MALİKANESİ
Selam Günlük,
Bu sana son yazışım olabilir. Eğer şeytanın fahişesiyseniz yaşamak size haram oluyor. Ama bu son değil, yanımda biricik sevgilim Jesus sayesinde. Altarımda herşey hazır, umarım başarırız.
-Jesus.
+Mirandam...Güzel Mirandam. Korkma lütfen ben yanındayım.
-Jesus korkuyorum. Bu benim boyumu aşar.
+Ne zaman asi bir salem kızı yapması gereken işten korkar oldu?
- Ya beceremezsem Jesus?
+Biz her zaman bir yolunu bulduk sevdiğim. Yine bulacağız.
-Eğer başaramazsak beni unut, yoluna devam et.
+Öyle bişeyi aklından bile geçirme.
-Peki başlıyorum o zaman.
Altarımda herşeyim hazırdı. İlk önce çember açmaya başladım. Yüzümü doğuya dönüp:
- Ey havanın efendileri ve hanımefendileri. Lütfen çağrıma cevap verin. Hava her zaman bizim için yaşam kaynağıdır. O olmazsa biz olmaz. Herşey anlamsız kalırdı. Bu anlamlı günde seni çağırıyor ve bize yardım etmeni diliyoruz. Diyip lavanta tütsümü yaktım.Güney'e dönüp:
- Ateş sen bizi ıstır tamamlarsın. Yaz aylarının güven verici ısısı, kış aylarının içimizi ısıtan yönü sensin. Doğuştan haklarımla siz ateşin efendilerini ve hanım efendilerini yanıma çağırıyorum. Lütfen çağrıma kulak ver. Diyip kırmızı mumumu yaktım. Yüzümü Batı'ya dönüp:
-Su. Sen içimizde ki en deli dolu tarafsın. Her zaman yaşam kaynağı oldun. Senden bize yardım etmeni diliyor ve çemberime davet ediyorum. Diyip. Kutsanmış suyumla çemberimi kutsadın. Kuzey'e dönüp:
- Toprak. Sen bizim empatik olgun yanımızsın. Bereketin sonsuzdur. Senden geldik sana döneceğiz. Lütfen bereketinle onurlandır. Diyip taşlarımı kutsadın. Son olarak ortaya geçip:
- Ruh. Sen herşeyin özü. Var olma sebebisin. Sen tamamlayıcı güçsün lütfen yanımıza gel ve bize yardım et diyerek çemberimi kutsayıp pentagle çizdim. Jesus:
+ Çok iyi iş çıkardın güzelim.
-Teşekkür ederim canım. Eğer izin verirsen başlamak istiyorum.
+ Tabikide.
Malzemelerim tamamdı. Lavanta ve okalüptüs yağımla birbirimizi kutsadık. Bu işlem bittikten sonra kır orkidesinin o güzel narin yapraklarından bir tanesini
Strongylodon macrobotrysu, Lotus berthelotii'yi
havanda dövdük. İçine asıl tamamlayıcı çok zor bulunan Epipogium aphyllumu havandan tozhaline getirdik.
+Güzel Miranda'm biraz yavaş olabilirsin.
- Ne kadar hızlı o kadar iyi Jesus.
+Merak etme Miranda'm güçleri yetemiyecek.
Tozları kazanımda Kutsanmış suyum ile özleştirdim şimdi şarabımızla birleştirmem lazım.
- İşte şimdi başlıyoruz. Hazır mısın?
+Evet.
Yüzü biraz gerilmişti. Ona çok zor geliyordu. Pürüzsüz teni boncuk boncuk terlemişti. Yaptığımız şeyin yükü ağırdı. Ve eğer beceremezsek ölümsüz ruhu zarar görebilirdi. Ama buna değer diye düşündük.
- Elini uzat sevdiğim. O pürüzsüz beyaz elini uzatırken aklımda sadece ondan asla ayrılamayacağım vardı.
- Sacramenta veteris pulveris , auribus percipite verba mea Haec duo coniungit animabus sanctis in aeternum tempus . de passione desiderii flammam in vento urente, et iterum venturus est.(Eskinin gizemli tozları, kulak ver sözlerime! Bu iki kutsal ruhu birleştir sonsuz zamanda. Bir araya gelsin tekrar tekrar alevlenen arzuları küllenen ihtiraslarında)
Elini sıkı tuttum. Ve birden kestim bileğini hemen şarabımıza akıttım. Sıra bendeydi.
-sancti antiquitus dixi erit.
Ve birden bileğimde yara açtım. Artık hazırdı. Jesus başladı o güzel sesiyle şiire:
+Ruhları birbirlerini tanıyan insanlar
Ne zamandan beri ayrı kalabildiler
Sıraları yok ederken onları
Arzunun küllendirdiği anıları
Bir avuç toz olup
Uçuvemiş
Sonsuzluğa
Öylece sessizce.
Birbirimizin gözlerine bakarak içtik kutsal şarabımızı.. Şimdi tam vaktiydi artık ölmenin.
Birden kapı kırıldı. Jesus gitmişti göz açıp kapayana kadar. Ahh değerli aşkım biraz bekleyeceğiz. Umarım işe yararda yine buluşuruz
- Miranda BEIRNSTEIN?
+ Evet benim. Buyrun?
- Gidiyoruz.
İki kişiydiler. Biri kırklı yaşlarında, diğeri ise daha gençti. Anlamıştım gidiyordum ölümüme ama bu son değildi. Kırk yaşlı ona biraz baktım. Bıyıkları gür kısa boylu birazda tıknaz birisiydi. Yüzünde iğrenç bir gülümseme vardı. Genç olan siyah saçlı , kahverengi gözlüydü. O daha insancıl duruyordu. Alıp beni kutsal bayramlarımız kutladığımız. Çınar ağacımıza götürdüler. Akıbetim belliydi. İçli içli baktım ağacımıza, yaprak döküyordu. Belli ki o da ağlıyordu.
Beni bir iskemleye çıkardılar. Boynuma geçirdiler ipi. Ahh Jesus'um bekle geleceğim. Birden çektiler iskemleyi...
--------------------1 YIL ÖNCE----------
-Miranda! Yavaş ol düşceksin.
+Düşsem de sen tutarsın Jesus'um.
-Deli cadı seni.
Onu çok seviyorum. Özellikle gülüşünü. O asi bir cadı. Dediği dediktir hep. Siyah dalgalı saçlarına çiçekler yerleştirmişti. Uzun elbisesiyle tam bir tanrıça gibiydi. Ahh o saçları beline kadar inen asi ve hür saçları...
-Aşkım yeter artık.
+ Tamam, tamam zaten acıktım.
O benim insan yanımdı işte.
Onu ilk panayırda görmüştüm. Çocuktu o zamanlar. 12 yaşlarındaydı annesinin elinden tutmuş meraklı gözlerle onu izliyordu. O zaman vurulmıştum ona. Benim lanetli hayatıma adeta güneş gibi doğmuştu.
- Nasıl böyle güzelliklerden mahrum kalabilirsin ki? Ahh benim masum güzelim, kanın nasıl güzel ve çekici olduğunu bilmiyor ki.
O gün bolca koşturmuş. Eğlenip gülmüştü. Akşam vakti geldiğinde dönerken asılanları görmüştü. Ailesi küçük kardeşi hepsi vardı. Birden koştu eve. O acı mektubu gördük.
Sevgili Canım Kızım,
Eğer bu mektubu okuyorsan sakın ama sakın üzülme. Biz şuan en çok olmak istediğimiz yerde atalarımızın huzurlu bağırlarındayız. Senden isteğimiz belli kızım. Güçlü dur. Sen Salem'in asi cadısısın. Kanın seni her zaman cesur ve erişilmez yaptı. Sana emanetimiz var merak etme doğru zamanda bulcak seni.Bizi unutma ama güçten de düşme.Kendine iyi bak.
Seni seven ailen.
Zor tutmuştu kendisini. O an ona hayran kalmıştım. 1 hafta yaslarını tutmuştu. Ama sonrası hemen toparlandı. Kaç kez teklif ettim kaçalım diye ama ikna edemedim ki keçiyi. Her seferinde ailemi bırakmam dedi bizde o yüzden böyle bir çözüm bulduk. Şimdi bekleme zamanı.. Ahh Miranda'm ölümsüz hayatımın her zerresinde seni beklicem...Merhaba arkadaşlar... Umarım beğenirsiniz. Bu hikaye zaten ben ve en sevdiğim arkadaşımın aklında vardı. Umarım olur.
Eleştiriye açığım. Görüşleriniz benim için önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALEM
FantasyRuhları birbirlerini tanıyan insanlar Ne zamandan beri ayrı kalabildiler Sıraları yok ederken onları Arzunun küllendirdiği anıları Bir avuç toz olup Uçuvemiş Sonsuzluğa Öylece sessizce Jesus ve Miranda'nın eşsiz dünyasına hoş geldiniz. Sizce aşk he...