Obudzona przez Charlie'go o 7.25. Poszłam do łazienki z eleganckimi ubraniem z racji tego że to koniec roku. Umalowana i wyczesana zeszłam do kuchni w której siedział Charlie.
-nareszcie, kiedy śniadanie?-zapytał-to ty jeszcze nie jadłeś?
-nie, czekałem aż zrobisz swoje gofry.- zaśmiałam się i po paru minutach przed chłopakiem leżał talerz z ciepłymi goframi z bitą śmietaną. Jak szybko zrobiłam tak szybko znikły.
-hahaha.
-z czego się śmiejesz?-zapytał z całym nosem w śmietanie.
-z tego.- pokazałam.
-ah tak?- teraz to chłopak umazał mi nos w śmietanie. Wytarłam nos i goniłam chłopaka aż wybiegł z domu, zamknęłam drzwi i biegłam za nim do szkoły.
Pewnie to dziwnie wyglądało bo chłopak uciekający przed dziewczyną?Biegłam tak szybko że weszłam w blondyna który zatrzymał się przed drzwiami na salę gimnastyczną. Podeszła do nas dyrektorka.
-Pani Selena i Pan Charlie Lenehan?-z racji tego że szkoła używa Charlie'go nazwiska na mnie.
-tak.- powiedzieliśmy razem.
-dobrze czy byście mogli coś zaśpiewać na koniec.?
-no jasne.
-dobrze do zobaczenia.-powiedziała i poszła. Halo? A moje zdanie?
-to co śpiewamy?-zapytał
-nie wiem.- chwilę pomyślałam i wpadłam na pomysł
-WIEM!!
-Boże wystraszyłem się.
Siedzieliśmy za kurtyną i czekaliśmy na naszą kolej.
-a teraz Selena i Charlie Lenehan!!
Wyszliśmy na "scenie" i zaczęliśmy śpiewać i grać.
(Media)
Przy końcu piosenki zauważyłam Leo, łzy zaczęły mi stać w oczach, bo ta piosenka głównie się tyczy jego ale on to już przeszłość. Mam rodzinę,Melani, Charlie'go (też do rodziny) i Lukas'a a Leo no właśnie ON to PRZESZŁOŚĆ!! A co do biletów do Paryża to dałam go mamie a Leo jak mi wiadomo też. Po skończonej piosence kilka łez poleciało mi.
Charlie jak to zobaczył mocno mnie przytulił,ukłoniliśmy się i poszliśmy w stronę domu (jeśli wam nie mówiłam to moja jak i Charlie'go rodzina mieszka razem)Poszłam do pokoju , przebrałam się i poszłam spać.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
I mamy kolejny rozdział
Wiecie co? Wydaje mi się że piszę to... nie wiem dla dwóch osób?
🌟 lub/i komentarz 💭 = kolejny rozdział
CZYTASZ
Zostań Jeśli Kochasz. |Bars and Melody|
Fiksi PenggemarSpotkanie, zauroczenie, Wypadek, Zawód, Nowe znajomości, Występ, Wygrana, Wyjazd, Pamięć, Pożegnanie, Niespodzianka, Przyjaciele, Złość, Zerwanie, Przeprosiny, Taniec, przyjaciel... Co będzie dalej? Dowiedz się jak przeczytasz.