✉ 19.

968 89 7
                                    

(10:45) Crush❤: Jesteś dziś w szkole?

(10:48) Ja: Jasne. Czemu miałoby mnie nie być?

(10:53) Crush❤: Nie napisałaś dziś, że ładnie pachnę, że jestem znowu smutny, ani że dziwnie się patrzę...

(10:56) Ja: myślałam, że Cie to drażni..?

(11:01) Crush❤: raczej cieszy. Cieszy mnie fakt, że ktoś zwraca uwagę na szczegóły, a nie patrzy jedynie na to, że jestem kapitanem cholernej drużyny... że ktoś widzi to, co naprawdę czuję, a nie tylko maskę, którą zakładam..

(11:05) Crush❤: chciałbym być prawdziwy jak Ty..

(11:06) Crush❤: zazdroszczę Ci Joe

(11:08) Crush❤: nie musisz niczego udawać bo...

(11:09) Ja: bo jestem niepopularna..? Bo nikt nie zwraca na mnie uwagi? Bo nie zauważają mnie ludzie, na których mi zależy?

(11:11) Crush❤: Nie to mam na myśli.

(11:15) Crush❤: Chciałem powiedzieć, że nie musisz udawać, bo nie boisz się być sobą.

(11:20) Crush❤: miałaś rację. Wciąż udaję kogoś kim nie jestem...

(11:24) Crush❤: ale czy byłbym kapitanem, gdybym nie wykosił podstępem wszystkich na eliminacjach? Czy byłbym popularny, gdybym nie spotykał się z chearleaderkami? Czy ktoś polubiłby chłopaka, który słucha klasyki i czyta romanse?

(11:29) Ja: Ja bym go pokochała...

(11:31) Crush❤: nie żartuj ze mnie D;

_______×_______
Nie pogardzę opinią ❤

So Close ✉ Harry StylesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz