Got7 sampai ke dorm mereka, mereka sangat penat. Sebentar tadi selepas pulang sekolah mereka pergi ke gelanggang bola jaring untuk menghilangkan bosan .
"Fuh, penatnya " Youngjae mengeluh .
"Saya nak pergi beli bubble tea lah " kata Yugyeom .
"Belikan untuk kita orang juga " kata Jackson sambil sengih sengih . Yang lain hanya menganggukkan kepala sambil senyum ke arah Yugyeom .
"Hmm, nae " balas Yugyeom .
~15 minit kemudian ~
"Hyung " Yugyeom memanggil semua hyung nya tetapi tiada yang menyahut . Yugyeom membuka perlahan-lahan pintu bilik nya untuk melihat jika ada hyungnya di dalam bilik itu . Tetapi
Splashhh ...
"Hahahahahaha" semua mereka keluar dari tempat mereka bersembunyi . Mereka terbahak-bahak ketawa Yugyeom yang basah kuyup .
"Yahh hyungg ! " Yugyeom tadi marah sekarang merajuk dengan semua hyung nya .
"Don't mad, we just playing " pujuk Jae bum .
Yugyeom terus senyum apabila dipujuk . "Okay " kata Yugyeom .
"Bubble tea kat dapur, saya nak tukar baju dulu " . Kata Yugyeom .
"Okay " jawab mereka semua dan menuju ke dapur kecuali Yugyeom . Yugyeom menukar pakaian nya yang basah disiram dengan air tadi .
..........
Tok tok tok .
Pintu bilik Hyo ra diketuk . Jae kyo membuka sedikit pintu bilik Hyo ra sedang dengar lagu rupanya . Orang ketuk pintu pun tak dengar.
Hyo ra menyandar di katilnya sambil mata terpejam . Telinga disumbat dengan earphone .
Jae kyo mempunyai idea untuk mengenakan adiknya yang tidak tahu kehadiran nya di situ .
"Wuarghh" jerit Jae kyo.
"Arghh !" Hyo ra teriak dengan sekuat hatinya . Dan melihat ke arah abangnya yang menggosok-gosok telinga .
"Boleh pekak saya dibuatnya . Hahaha" kata Jae kyo lalu ketawa .
"Oppa takde kerja lain ke nak buat . Asyik buat orang terkejut je tahu ."
"Ada, kerja oppa nak panggil adikku yang tersayang ni. Dah, pergi turun omma panggil tu " kata Jae kyo.
"Yelah " jawab Hyo ra lalu menjeling abangnya .
Jae kyo menjelir lidah di belakang Hyo ra lalu menutup mulut nya yang hampir meletus nak ketawa .
..........
"Hyo ra kenapa jerit-jerit ni " marah omma .
"Omma tanya lah anak omma yang sorang tu " Hyo ra memandang Jae kyo yang berdiri di sebelah kanan Hyo ra .
"Jae kyo omma dah kata jangan suka mengusik adik kamu yang sorang ni " marah omma dan memandang Jae kyo .
"Hihihihi " lalu jae kyo senyum senyum macam kerang busuk .
"Hishh " Hyo ra buat buat nak tumbuk ke arah Jae kyo .
"Sudalah korang berdua ni tak habis habis nak bergaduh " kata omma "mari sini makan buah ni Hyo ra " panggil omma .
"Nae " lalu menjelir lidah ke arah Jae kyo . Jae kyo hanya menggelengkan kepala nya melihat perangai adiknya .
Sorry author buat pendek aje . Dah takde idea . Malam ni atau besok author akan sambung yew . Sorry 3 part only nanti author akan sambung .
YOU ARE READING
High School Life [Got7 Fanfic] ( DISCONTINUED )
FanfictionMengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama Lee Hyo Ra . Dia dipindahkan ke sekolah Dream High School . Hyo ra tergamam apabila dia melangkah masuk ke dalam sekolah itu . Sekolah itu sangat besar bagi Hyo ra untuk ke sana sini . Cerita ini ha...