7

149 4 1
                                    

Got7 sampai ke dorm mereka selepas selesai bermain basketball . Mereka semua keletihan dan pada masa yang sama mereka juga kelaparan .

"I'm hungry" rungut Jackson . "Me too" kata Mark .

"Hmm korang nak makan apa?" Tanya Jinyoung .

"Jom kita makan bulgoggi(ntahlah betul ke tak ejaan nya) kata Jae bum .

"Kita nak makan kat mana?" Tanya Youngjae . "Jom kita gi kat restaurant yang sedap tu" cadang Bambam .

"Eh, korang tak nak mandi ke? Baru je kita siap main basketball tadi . Dahlah saya nak mandi nanti kang bau peluh euw" Kata Yugyeom lalu pergi mandi .

"Yelah kan? kitaorang belum mandi so that's why semua bau peluh , haha" Kata Jinyoung .

"Yah, awak sendiri bau okay"balas Jackson . "Dah saya nak gi mandi" Kata Jae bum dan terus berlalu gi mandi . Semua mereka pergi bersihkan diri secara bergilir-gilir untuk  menggunakan bilik mandi .

Setelah mereka semua siap, mereka terus memasuki kereta dan semua mereka dah kelaparan . So mereka drive laju² supaya cepat sampai ke restaurant tu .

**********
Hyo ra berada di dapur . Dia sedang memasak ramen untuk dia sorang jer . Selepas siap memasak dia memakan ramen nya di depan tv, dia sedang melihat drama korea .

Jae kyo turun dari bilik nya pergi ke bawah . Dia ternampak Hyo ra sedang makan .

"Yah, saya punya takde ke?" Jae kyo bertanya lalu duduk di sebelah Hyo ra . "Eh, gi lah masak sendiri . ni saya punya jangan nak ganggu saya nak makan dah shuh shuh gi masak sendiri eh?" Kata Hyo ra lalu dia gelak .

"Eleh, kedekut betul budak ni . Takpelah saya gi masak sendiri " kata Jae kyo lalu dia menuju ke dapur .

S.K.I.P

Omma , Hye ri dan appa baru sampai dari mall . Mereka pergi beli barang dapur so tadi tu Jae kyo dan Hyo ra je yang tinggal kat rumah .

"We're back" kata mereka bertiga . "Hi omma, appa and Hye ri . banyak nye barang dapur korang beli ." Kata Hyo ra .

"Ni untuk bekalan rumah sebulan , jadi jangan nak membazir ye" omel omma . "Nae" Hyo ra dan Hye ri menyahut .

"Hyo mana abang kamu?" Tanya appa . "Kat bilik dia kot" balas Hyo ra tetapi mata nya menumpu ke arah tv . Appa nya menggelengkan kepalanya melihat telatah Hyo ra .

High School Life [Got7 Fanfic] ( DISCONTINUED )Where stories live. Discover now