*********
Got7 pergi ke tempat mereka selalu kat gelanggang basketball . Mereka semua menunggu Bambam dan Youngjae sampai ke sana .
"Weh, jom lah kita main je tanpa mereka berdua" kata Jackson yang sudah puas menunggu .
"Yelah, jom" balas Jae bum .
Mereka sedang sibuk bermain bola keranjang . Lima minit kemudian Bambam dan Youngjae sampai ke sana dengan membawa beberapa pek ice cream untuk mereka .
"Hyung, sorry kitaorang lambat sikit" kata Bambam .
"Takpelah yang penting korang ada bawa ice cream " kata Jae bum .
"Hmm nae" kata Bambam, lalu mereka semua mengambil ice cream yang berada di dlam plastik .
**********
Hyo ra sedang mendengar lagu dalam biliknya . Dia selalunya mendengar lagu di dalam bilik nya pada waktu malam .Hye ri pula selalu membuat kerja rumahnya . Setelah selesai, dia akan bermain dengan laptop nya .
********
Hyo ra dihantar oleh Jae kyo ke sekolah . Apabila Hyo ra melangkah masuk ke dalam sekolah, kereta Got7 pn masuk .
Hyo ra melihat Got7 turun dari kereta ."Yah , Hyo ra" members Got7 memanggil Hyo ra . Hyo ra pusing ke arah mereka .
"Oh, annyeonghaseyo . Wae?" Kata Hyo ra lalu dia memberikan senyuman manisnya .
'Jangan lah senyum dia ni kan tergugat hati kitew.' Desis hati seorang dari members Got7 .
"Jom kita sama-sama naik ke kelas" kata Jae bum . "Nae , kajja" balas Hyo ra . Mereka semua bergelak ketawa semasa dlam perjalanan ke kelas 1-A Crown .
Someone's p.o.v
"I'm gonna kill this girl if she keeps talking to Got7" lalu dia tersenyum sinis melihat Hyo ra bersama sama dengan Got7 .
End ....
***********
Apabila mereka sampai di dalam kelas, Got7 terus bersembang sesama sendiri . Beberapa minit kemudian Eunji sampai kat dalam kelas .
"Hi Hyo ra" sapa Eunji . Hyo ra mengangkat kepala nya "oh, hi Eunji" balas Hyo ra .
"Rajin belajar nampak, eh tak payah lah awak study nanti terlebih study boleh stress tau" Eunji menceramah .
"Hmm , yelah" lalu Hyo ra menutup buku nya dan menghadap Eunji .
"Dah tu, apa yang saya nak buat sekarang?" Kata Hyo ra .
"Jom kita gi satu tempat yang sangat menyamankan sebelum masuk kelas ." Lalu Eunji menarik tangan Hyo ra .
"Yah" kata seseorang . Eunji dan Hyo ra berpaling ke belakang . "Wae?" Sahut Eunji , Hyo ra hanya mendiamkan diri nya .
"Korang nak pergi ke mana?" Yugyeom bertanya .
"Nak gi tempat yang ada pokok besar tu, dah jom Hyo ra" Eunji berkata lalu menarik tangan Hyo ra . Eunji taknak dengar jawapan dari mereka . (Nyeh nyeh nyeh Eunji jahat hoho )
Got7 hanya melihat sesama sendiri . Dan terus sambung bersembang .
***kringgg***
Kelas pun rehat . Semua pelajar yang berada dalam kelas 1-A Crown pun meregangkan badan mereka masing-masing .
Mereka penat mendengar ceramah dari seorang Dr pelajaran . Dr itu bernama 'Dr Park Min' dia menceramah mereka pasal pelajaran bla bla bla (malas nak taip dah) .
Skip ....
Eunji dan Hyo ra duduk di bench yang tersedia di bawah pokok yang cantik itu . Mereka bersembang sambil menikmati makanan sampingan mereka .
"Wow , udara di sini segar sangat kan?" Kata Hyo Ra dan berpaling ke arah Eunji . Eunji tersenyum dan hanya membalas Hyo Ra dengan anggukan kepala nya sahaja .
S.K.I.P ~
Jae kyo menunggu Hyo ra keluar dari kelas nya . Beberapa minit kemudian, loceng sekolah pun berdering . Semua pelajar keluar dari kelas masimg-masing .
"Eunji-sshi jom jalan" kata Hyo ra yang sudah selesai mengemas buku-buku nya .
"Nae , kajja" balas Eunji . Got7 mengikut Eunji dan Hyo ra di belakang . Got7 menaiki kereta mereka dan Hyo ra memasuki perut kereta Jae kyo . Eunji? Eunji kata dia okay , dia akan diambil oleh omma nya hari ni .
**********
"Omma, I'm home" kata Hyo ra dan terus menaiki tangga . Hyo ra berasa sangat letih, jadi dia terus memasuki bilik nya . Hyo ra pergi mandi setelah dia selesai terus dia terus terlelap di tilam nya yang seperti heaven . Ceh [nosepick]Omma Hyo ra pergi melihat Hyo ra di bilik nya . 'terlelap lah pula anak ku yang sorang ni, haih mesti dia penat . Takpelah' desis hati Omma lalu dia menutup pintu bilik Hyo ra .
Tidak lama selepas itu Hye ri pula sampai dari sekolah nya . Hye ri diambil oleh appa mereka . Jae kyo tak dapat nak tolong ambil kerana dia ada urusan yang penting .
"Omma , i'm home" kata Hye ri lalu pergi ke dapur dan mengambil snack nya . Omma nya pusing ke arah Hye ri "jangan makan snack yang tak sihat tu, nanti badan kamu jadi gemuk baru tau" bebel omma nya . "Omma nie, baru je saya makan snack hari ni dah kena bebel . But still I want to eat" Hye ri mengambil beberapa lagi snack dan terus bawa lari .
"Aish , budak ni kan"bebel omma mereka sendirian .
***********
Hello semua .. sorry tak habiskan buat cerita ni sebab saya rasa mcm nak tak nak je readers nak baca cerita saya , kalau dah baca tu tolong lah ye saya nak sngat² support dari korang .
Tolong vote,comment and share kepada kawan² korang yang lain . Letakkan cerita yang korang buat kat comment ye . Nanti saya akn baca bye!
:-)
YOU ARE READING
High School Life [Got7 Fanfic] ( DISCONTINUED )
FanfictionMengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama Lee Hyo Ra . Dia dipindahkan ke sekolah Dream High School . Hyo ra tergamam apabila dia melangkah masuk ke dalam sekolah itu . Sekolah itu sangat besar bagi Hyo ra untuk ke sana sini . Cerita ini ha...