Lütfen oku! İşte bütün meselenin başladığı yeri anlatacağım sizlere dünyaya gönderildik ve büyümeye başladık... sağdan Soldan sürekli şu laflar dünya para sevgili ev daha çok para daha çok popüler olma çabası ve ailen bile dediki "oğlum kızım büyük adam olsun okusun bir is sahibi olsun mesleği olsun" ama demediki "yavrum kuzum Kur'an bu Namaz bu ilk gayen bu olsun herseyden önce Allahın(c.c.) verdiği nimetler için şükret " işte sen büyüdün bu dünya kalıcı sandın nimeymetler var sandın imanı inancı sadece Ezan okunduğunda saygı göstermekte ve insAllah demekte sandın tabiki bunlar lazım ama bütün olmadan ne önemi ver degilmi sen bütün kudreti elmayı gönderen de değilde elma Ağacın da sandın. işte okuyorsun belki sevgilin var şuanda yanında belki veya başka yerde olabilir. belkide dedinki "sonsuza kadar yanında olacağım hiç ayrilmayacagiz " oylemi sanıyorsun sen sevgili, sevgili sevgilinin canı açıdışında benim de acıyor diyen kişi 'sen sen' sen dedin ya hani bunu işte sen Haram olduğunu bildiğin halde bunun için yanacagini bildiğin Halde sevgilinin canı açıdıgında benim de acıdı dediğin halde o veya sen yada ikiniz Cehennem de yanmanıza için elveriyormu... Şeytan yanında bak şimdi yanındaki kalemi bardağı hareket ettirme yeteneği olman Şeytan tam da yanında okuyorsun ya bunları, diyor şimdi 👺👹 Yüce Rabbin affeder affetme küdreti sonsuzdur.. işte tatlı dille seni fetediyor şimdi bana da sanada vesveseleri verip vicdan duygusunu kör ediyor. Sende inanıyorsun inanma sen Rabbine sığın Sevgili dediğin kişi Et parçası anca sana Sevgilinin gönderdiği bir hediye olmak dışından öteye çıkamaz...Bazen bütün marifet onda sanariz degilmi o olmasa Olmaz sanarız onsuz uyuyamayacagımızı günü eksik, bütünken yarım oldugumuzu sanarız. işte soruyorum sana kacta ne sevgilin oldu kaçına "Asla ayrilmayacagiz Asla bırakmam, bırakma" dedik. Biz dedik bunları dedik değilmi Ama nerde aslında Ayrılınca hiç de öyle değilmiş degilmi kimseye körü körüne baglanmayacakmisiz... işte sen birini alır başka köşeye kor isen illaki fani dünya "yalan dünya" modası zamanı geçecektir Eyvah!!! dediğin gün belki "mezarda belki ölüm döşşeğinde olabilirsin.." Hala geç değil.. unutma ki ÖLÜM ÖLMÜYOR..