●KENDİNE GEL●

34 8 0
                                    

Oku !!!
Bu Kim mi daha 2 yada 3. Sınıfa giden bir çocuk daha belki yazmayı yeni öğrenmiş önlüğünde bulunan yakalık takılı değil belki takamamıştır, Belki yemeğini bile tam yememiştir çünkü koşarak gelmiş soluk soluğa, bir yağında çorap yok, sanırım abdest almış ve giyememiş olmalı. Ama kalbinin temizliği yüzüne vurmuş ki hiç derdi yok sanırım diye düşündüm biran onu görünce, ama atletini de tam katamamış aceleden olsa gerek bir An başladım düşünmeye ben kimin nasıl geldim bu hale bende mi öyleydim küçükken ya hiç mi derdim yokmuş benim şimdi ne dertlerim var bilseniz siz kalkmasınız bunların altından siz dayanamazsınız o küçük "küçük" diyorum hoşuma gidiyor ben de mi öyle olmak istiyorum diye düşündüm biran, o çok sağdeydi saftı biz niye öyle olmayalım biz niye bu dünyanın derdinde boğalım kendimizi "derdi dünya olanın dünyalar kadar derdi olur" öyle saf ki gittim yanına namazdan çıktık biraz önden cıktı o yetişeyim diye ayakkabılarımı bağlamadan koştum peşinden kim öğrenecektim ve ●"küçük: dedim ●"adın ne" ■"abi, abi ya geç kaldım" ●"nereye dedim" ■"okula biraz önce gidip öğretmenim gelmeden tekrar yapacam Kur'an öğrenicem" dedi.. Ben gülümseye bildim sadece 😊 sen ve ya sen ve ya ordaki, sen bu "küçük" kadar olmadınmı sevgililer sevgilinin gönderdiği Kur'anı açıp baktın mı... Sevgilinden gelen bir mesajı 10 kere okuyan kişi sen bir satır okudun mu... Ve "küçük" gitti öyle kaldım arkasından kendime baktım derdime baktım... Birde onun arkasından koşa koşa giderken... Derdi var onun Derdi öğrenmek sen oturduğun halde mesaj attığın halde sevgiline aşkım canım mesajlarını saatlerce okuduğun halde... Açıp bakmamissindir... ●KENDİNE GEL.. ●●Benim başıma geldi bu olay... ve sizle paylaşmak istedim yazım yanlışım varsa ve söylemek istediklerim burdan bu kadar oluyor affedin..

HasbinAllahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin