Bu gün biraz daha iyi anladım.

45 10 1
                                    

Bu gün biraz daha iyi anladım zamanın geçtiğini, herşeyi de nasılda boş yaşıyor insanlar ellerinden düşmeyen telefonlar acaba ne var onların elinde. Sevgilin den gelen mesaja cevap vermediğini düşünsene, bir saat diyelim bir günü geçtim. Ne olur, ilk önce ağzından girer sonra burnuna uğrar beyinde mola verdikten sonra kulakların dan çıkar,bu sadece 1 saat cevap vermediğin için. 1 gün cevap verme hadi ertesi gün Size sevgili bile demezler çünkü öyle bir şey kalmaz aranızda şimdi soruyorum sana günde sadece 5 kare sana şükürler olsun rabbim diyeceğin anlarda seni çağırmış Rabbin sadece günde 1 saat ayirqcaksin ve sana gönderdiği mesaji olan kitabı okuyacaksin,her hayrın başı Bismillah ile sen onları okumuyorsun sana Rabbin küsüyormu git diyor mu gelme diyor mu.. O Gaffurdur affedicidir,seni çağırıyor peki sana küsmeyen Rabbin seni cennetine koyacağına mı inanıyorsun... "Cennet ucuz değil, cehennem dahi lüzumsuz değil." eee neymiş Cennet ucuz değil Öyle kolay kazanilmıyor sabah o halinde kalkmayı bileceksin namaza, Cennette lüzumsuz değilmiş dimi, demekki her bir işin bir mükafatı (ödülü) olduğu gibi senin sabah kalkmamanın, gelen mesajları okumamanın mükafatı da cehennem işte, sen mesaja cevap vermediğin de seni terk eden sevgilin mi.. yoksa Ne olursa olsun affeden sevgililer sevgilisi yüce Rabbin mi. Aşk 5 vakittir, de yüce Rabine duyulan Aşk tarif edilip zamana sığdırılamaz, Rabbim bizi salih Amel işleyen kullarından eyle.. Amîn!(🙈)

HasbinAllahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin