bazen olmaz dersin kaçtı dersin bıraktı dersin çünkü onu sadece o olduğu için seversin güzel olduğu yakışıklı olduğu güzel espiri yapıp seni güldürdüğü için bu işte onu o olduğu için sevmene neden değil mi, sen veya o denedi mi acaba sadece Allah rızası için sevmeyi... Allah'ım sen nasip ettin sensin yüce sensin yaradan, deyip o verdi sana onu, onun verdiği niymete ihanet etmeden sevdin mi, hayır dimi aklına bile gelmedi... Bismillah demedin severken Şükür demedin yanındayken şimdi gitti dimi her şey uçup gitti, biliyorum giderken her şeyini götürüyor, ama yanında taşımıyor köşeyi döndüğün de her şeyi bırakıyor bir çöp kutusunun yanına, yani sen öyle ortada bir güvercin yavrusu gibi tüylerin bile oluşmamış dünya ya yeni gelmişliğin verdiği şaşkınlıkla kalıyorsun... sen ki rabbin için mi yapıyorsun bunları -hayır zevkin nevsin daha popüler olma çaban için şimdi sormayacak mı rabbim, şu yukarı da gördüğün amca sence ne için sevdiğine bu kadar sadakatlı neden bu kadar önemsiyor ayaklarını örtmeye çalışıyor söylesene nevsi için mi popüler olmak için mi görenler aaa teyzenin ayağını örtüyor .. seslerini duymak için mi, -hayır Rabbinin verdiği, sevgililer sevgilisinin verdiği emanete gözü gibi bakmak için, ki gün geldiğinde hesabı sorulduğunda, hesabını vere bilmek için. sen neyin hesabını verebilirsin ki, Rabbinin karşısına çıkıp rabbim bunlar bunlar senin cennetine girmeme yeter diye bileceğin neyin var... SÖYLE NEYİN VAR!!!