Kaçış

26 4 0
                                    

Kendime geldiğimde odaya göz gerdirmiş ve odanın duvarlarındaki kan izlerine  korkudan  kocaman olmuş gözlerimle baygın baygın bakıyordum . Kalbimin ritmini değiştirecek bir ses duymuştum o sesler nereden geliyordu?... odanın içinde tek olmama rağmen bir kaç kişinin çığlık sesleri kulağımda uğulduyordu.  Bu sesler saniyeler sonra giderek artmıştı ellerimle kulaklarımı kapatarak bu sesleri duymamak için bir köşeye sinmiştim.. Bi an kapının pencereden gelen  rüzgar  ile açıldığını gördüm ve o  kapıdan çıkmak için ayağa kalkmamla kendimi yerde bulmam bir oldu. Ellerimi sandalyeye uzatarak kendimi yukarı çektim ve ayağa kalktım. Yavaş yavaş yürümeye baslamıstım artık bu odalarda bir şeylerin ters gittiğini ve garip şeylerin bu gizli odalarda saklı oldugunu anlamıştım.Geceleri neden odalarımızdan çıkmamız gerektiğini söyleyen Müdüre Hanımın bu odalar hakkında bir şeyler bildiğini düşündüm bir an. Kapı sonuna kadar açılmıştı ,parmaklarımın ucunda yürümeye basladım dışarıdan haberim yoktu şimdi gecemi oldu yoksa hala sabahmı bilemiyordum. Neyseki odadan koşarak uzaklaşmayı başarmıştım bu sefer ve o sesler bir sürede olsa gitmişti.   koridordaki odalar  bitmiyorudu ve yine o sesler ben ardima bile bakmaz kacarken onlar da benim pesimden geliyormus gibi bana gittikce yaklasiyordu ve en sonunda merdivenlere geldigimi gordum ve ciglik atarak merdivenlerden indim kaldigim odaya girdim.Nefes nefese kalmistim
odada yatmaya hazirlanan Deniz ve Beril korkudan olsa ki benim kizarmis yanaklarim,kocaman olmus gozlerimi ve bembeyaz olmus ellerime hayretler icerisinde bakiyorlardi...
Deniz elinde bir bardak suyu bana uzatti Beril ise beni otutturuyordu.Yine bir titreme tutmuştu farkedebiliyordum. babamın anneme acımasızca nasıl kıydığını görürkende bu titreme olmuştu. Annem aklıma geldi bir an gözümün önüne o ara kendimden geçmişim .kendime geldğimde yatakta yatıyor,başıma herkezin toplandığını bana korkak ve meraklı şekilde baktıklarını görüyordum.Müdüre Hanım da benim odadan gece çıktığımı öğrenmişti. kaldığım odaya bağırarak girmiş, beni  öfkeden kızarmış gözleriyle süzmüştü. Ben ise baygın baygın sadece ona bakmıştım ''seni gidi yaramaz '' diye başlamıştı konuşmasına ''sen neden çıktın odandan bakayım biz size demedikmi çıkmak yasak odalarınızdan ?'' diye de eklemişti ben ise '' sadece lavaboya gidiyordum'' diyerek aptalca bir cevap vermiştim. bir kaç dakika sonra O kinci kadının yerine pamuk gibi biri gelmişti sanki  bir anda gülümsemeye basladı ve başımı okşayarak  sözlerine '' hadi bakalım güzel kızlarım çıkalım odadan da dinlensin arkadasınız'' diye bütün başıma toplanan kızları göndermişti.herkez gittikten sonra yataklarına giden Deniz ve Berile iyi geceler diyerek yatmıştım.Deniz ve  Beril  uyumuyordu bunun farkındaydım yataklarında dönüp duruyor birbirleriyle fısıldaşıyolardı .ben  dönüp onlara baktığımın bir iki dakka sorası yanıma geldiklerini gördüm Deniz gelir gelmez meraklı bir şekilde dayatmıştı bana soruyu '' Sen neredeydin bu saate kadar neden korkarak içeri girdin??'' Ben bu soru karşısında o karanlık odaları gözümün önüne getimiş ve hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. O seslerin beni nasıl etkiledği nasıl çığlıklık çığlığa seslerin geldği hala kulağumda uğulduyordu sanki. Anlatmak istemiştim fakat '' Ben o sesler'' der demez sanki dilim düğümlenmişti ağlamaktan Ellerim yüzümdeyken bile Beril'in bana nasıl baktığını gördüm. Beril bana sarılarak ''tamam fazla üstüne gelmeyelim Deniz lütfen biraz dinlensin Enda'' diyerek beni yatağa yatırıp üstümü örtmüşlerdi. Deniz'' iyi geceler Enda yarın iyi olunca bize ne oldugunu anlatırsın lütfen bugun ki olanları aklından çıkart ve uyu'' diyerek lambaları söndürmüştü....

Yetimhanedeki Esrarengiz SeslerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin