Deniz bana anlattiklarini surekli olarak "bunlari sakin kimseye anlatma mudure hanim duyarsa bizi kapi disari eder " diyerek beni uyarmalariyla sıkmısti. Mudure hanim bu lafin uzerine yetimhane kapisindan cikmis elinde bir mikrofonla "iceri girin bakalim daha ne hava alacaksiniz" diye bir tavir sergilemisti ben mudure hanimin sozlerine degil Deniz'in anlattiklarinda takili kalmistim bu yetimhanede geceleri ne cevriliyor diye dusunuyordum ki Deniz beni iteleyerek yetimhaneye girmemi istercesine bir bakis atmisti. ben ise tebessum ederek gecmistim iceri..
Kaldigim yetimhane uc katliydi cati katinda da odalar oldugunu kizlardan duymustum. Lavaboya gitmek icin kaldigim odanim koridorundan soluna donerek ilerlemeye baslamistim karanlik gittikce artiyordu sanki simsiyah bir bosluga dusmuscesine gidiyordum kalbimin bozulmus ritmik sesi tum koridorda duyuluyor gibiydi.ilerlemeye devam ediyordum ve bir yandan Deniz'in bana anlattigi o kiz aklimdan cikmiyordu. Gidecegim lavabo iki ve ya uc dakikalik yoldu fakat ben ilerlemeye devam edince kayboldugumu farkettim.
loş ışıklarla aydinlatilmis kocaman ucu bucagi gorunmeyen bir koridorun basina gelmistim. Koridorun saginda solunda kocamam kocaman kuflenmis demir kapilar vardi. Korkuyordum ve bu korku benim ellerimi terletmeye bacaklarimin titremesine sebep oluyordu. İcimden "Hadi Enda bu yetimhaneden ne korkacaksin asil senden korksunlar" diyerek kendimi cesaretlendirmis ve ilk sag ayagimi atarak adim adim ilerliyordum. İcimde kopan kiyametin sesini nasil basdiracagimi korkudan ne yapacagimi bilemiyordum. koridorun ilk odasinin yanina gelmistim bile kapida sekil ve isaretler vardi. ama bu sekil ve isaretleri tozdan ve kuften goremiyordum. Elimi kapiya uzatip silmek istedim fakat icimdeki korku bunu yapmami engelleyecek gibiydi ya aniden kapi acilir ve icinde birileri ustume dogru gelir bana birsey yaparlarsa?
Ya o kizin duydugu seslerden bende duyarsam?..
İyice kendimden gecmis bayilmamak icin kendimi zor tutuyor dislerimi birbirine kenetlemis bir vaziyetteydim.
kapinim uzerindeki isaretler belki bir seyler anlatiyor olabilir diyerek dusunmeye basladim.
Kapiyı ustumdeki hirkanin koluyla silmeye baslamistim cok gecmeden aniden cikan bir gicirti sesiyle ilkilmistim kapi acilmisti bir an Deniz'in anlattigi kiz aklima geldi onun duydugu korkunc sesleri simdide ben duyuyordum bir kac kisinin ayak sesi ve kapinin kapatilip acilmasi pencerenin carpmasi ugultu gibi bir cok sey...titremeye baslamistim.Odani ortasinda kendimi bir sandalyede oturuyor halde bulmustum nasil iceri girdigimi, sandalyeye nasıl ve ne zaman oturdugumu hatirlamiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetimhanedeki Esrarengiz Sesler
Diversos'' Yetimhanedeki Esrarengiz Sesler '' adlı kitap ıssız bir şehirde SOUNDS yetimhanesi olarak bilinen bir binada geçmektedir. Yaklaşık 99 yıl önce inşa edilen bu bina, değişik amaçlarla kullanılmış. Bu devasa bina hakkında değişik efsaneler anlatı...