From George

1.2K 88 2
                                    

Drahý Frede,

vím, že je to hloupé psát mrtvé osobě, ale mamka říká, že to pomůže. Tak, chci se zeptat, jsi v pohodě Freddie? Protože já nejsem. Chybíš mi.

Někdy, když vstanu, podívám se na tvou postel a přemýšlím, kolika různými způsoby bych tě mohl vzbudit tak, jako jsem to dělal, když jsme byli malí. Před tím, než si uvědomím, že ty už tady nejsi.

Nic není stejné jako to bývalo. Ne bez tebe. A ty víš jak moc nesnáším změny. Už se nemůžu dívat na náš žertovný obchod, ne bez vzpomínek na tvůj úsměv pokaždé když jsi našel něco, co jsi měl rád.

Někdy jsem dokonce uvažoval, že půjdu za tebou. Já chci být s tebou, jediné, co chci, je mít své dvojče zpět.

Dost o mě. Co ty? Jaké to je?

Vzpomínám si, že jsem tě slyšel v noci, šeptat sám sobě jak se bojíš smrti. Muselo to být pro tebe hrozné.

Ale, Frede, já doufám, že když se to stalo, pamatoval sis to. Vím, že to neříkám často, ve skutečnosti jsem to sotva řekl.

Jen mě napadlo, že by jsi chtěl vědět, že jsem ti to nepotřeboval říct. Teď je mi to moc líto. Tak jako tak doufám, že víš, že tě mám rád.

Jsi více než bratr. Jsi více než dvojče. Ty jsi ... Já nevím. Ty jsi část mě, velká část. A bez tebe se teď cítím prázdný.

Tenhle dopis začíná být dlouhý, měl bych brzy přestat. Nevím, co s ním udělám. Možná ho dám Errolovi a uvidím, kam ho donese. Pravděpodobně skončí na farmě nebo někde jinde, podle toho jakým poletí směrem. Ale kdekoliv je dobře. Nebo si ho možná nechám u sebe. Protože ty jsi teď se mnou. Nejsi? Musíš být.

Před tím jsi vždy byl, já si nedokážu představit, že něco tak malého jako smrt by nás mohlo rozdělit. Opravdu už nevím, co ještě říct. Necítím se o moc lépe a ani nemá smysl předstírat, že budu, jen aby mamka byla šťastná.

Oh, a ještě jedna věc. Slib mi, že mě nikdy neopustíš. Nemyslím, že smrt je krátká odluka, kterou jsi udělal. Ale prosím, jen zůstaň se mnou. Nemůžeš znovu žít, nemůžeš ani nic dělat, jen zůstaň tam, kde jsem já, se mnou, a nikdy mě neopušť. Nemyslím, že bych se zvládnul znova vyrovnat s tvou ztrátou.

Mám tě rád Freddie, doneknečna a vždy.

Od George. 

Letters for FredKde žijí příběhy. Začni objevovat