Drahý Georgi,
usadil jsem se tady dobře. Potkal jsem tady Harryho rodiče. Jsou na něj opravdu hrdí ...
... a šťastní, že my Weasleyovi jsem mu pomohli.
Lily řekla, že je šťastná, protože je Harry s Ginny má Rona a Hermionu jako přátele. Také jsou šťastní že naše mamka s taťkou svolili a vzali Harryho do naší rodiny.
Vím, jsi smutný, že už nemáš fyzicky u sebe svého parťáka v "kriminalitě", ale já s tebou budu vždy, nezáleží na tom, co bude.
Nedokážu si přestavit, jaké to je pro tebe, být beze mě, protože já jsem s tebou stále, i když mě nevidíš a necítíš. Musí to být pro tebe nehorázná muka. Jsem s tebou každý den, ale ty jsi to nedokážeš uvědomit.
Víš, že to vrzání podlahy, které často slýcháš jsem já? Chodím se na tebe dívat, jak se ti daří. Vidíš sluneční světlo více záři v okně? Opět jsem to já ujišťujíc se, že temnota tě nikdy nedostane. Máš náhlý pocit, že ti mráz běhá po zádech? Zase jsem to já objímajíc tě, abych ti připomenul, že nejsi sám.
Vídám tě každou noc schouleného na gauči plačícího a mumlajícího o tom, kdyby jsi to byl ty, kdo zemřel. Kdyby jsi to byl ty, byl bych já ve stejné pozici jako ty teď, jenom více rozrušený. Jsi mnohem silnější, než jsem kdy já byl a kdy budu, je to pro mě obrovská bolest vidět tě takto.
Georgi, ty nejsi sám. Celá rodina je smutná, dokonce i Percy brečí v noci, ale oni nebrečí protože ztratili mě ... oni ztratili i tebe. Od samého počátku, od té noci, kdy jsi byl zavřený v pokoji a nechtěl nikoho pustit dovnitř. Ginny tě potřebuje nejvíce, myslím.
Sledoval jsem ji minulou noc, seděla ve svojí posteli svírajíc moji starou odrážečskou pálku, oblečená v mém Famfrpálovém dresu a plakala. Pořád dokola opakovala, jak potřebuje její velké brášky zpět. Rodina neztratila jenom polovinu z dynamického dua, ztratila taky tebe.
Musíš se vrátit zpátky do žertovného obchodu ... prosím, kvůli mě. Honem Georgie, zkouším tady to nejlepší, ale ty jsi ztratil jiskru.
Pamatuješ, v sedmém ročníku, když jsme překazili zkoušky? To byl pravděpodobně náš nejlepší žert doposud. Chci, abys prováděl mnohem propracovanější žerty na každého. Prosím, kvůli mě. Potřebuješ se vrátit k žertování.
Musíš přimět mamku, aby přestala vzlykat pokaždé, když chce někdo udělat vtip, přimět Charlieho, aby se vrátil do Rumunska namísto toho, aby prozkoumával Doupě, přimět Percyho, aby přestal naříkat kvůli toho, jak náš dům už nikdy nebude šťastný, přimět taťku, aby začal znovu mluvit o mudlovských věcech, přimět Rona, aby se dostal ze svého transu a vrátil se k Hermioně, přimět Ginny, aby zase byla naše malá otravná sestřička.
Naše rodina už nemá žádné naději dávající světlo, kvůli nám. Kdo by si pomyslel, že zrovna Weasleyovic dvojčata budou ti, kdo ztratí radost ze svého života? Válka změnila všechny Georgi, ale jako tvá druhá polovička ti říkám z hloubi mého srdce: ,,Zvedni svůj zadek a pomoz naší rodině znovu ožít!"
Nemohl bych říct nikomu z naší rodiny, aby vrátil štěstí a radost zpět do našeho domu, ale říkám tobě, protože vím, že když budeš šťastný ty, budou oni také. Vždycky jsme všechno dělali společně a stále budeme.
Budu vedle tebe každou vteřinu dne. Nikdy tě neopustím a pomůžu ti uvědomit si to. Chystám se přestat psát, protože brečím opravdu moc.
S veškerou láskou, kterou jsi kdy dokážeš představit a ještě víc, tvůj Fred.
(Ta lépe vypadající půlka Weasleyovic dvojčat)
ČTEŠ
Letters for Fred
FantasyJak se Weasleyovic rodina vyrovnávala se ztrátou jejich člena? Jaké měli pocity? Mamka Molly jim všem doporučila napsat dopisy, a ty jsou teď konečně k nahlédnutí.