Алармата ме събуди. Беше първия учебен ден. Нямах търпение да отида на училище. След като изключих алармата отидох в банята и измих зъбите и лицето си. Облякох тоалета който си бях избрала и се гримирах. С моята приятелка Алисън се бяхме разбрали да отидем заедно на училище. Когато бях готова Алисън ме чакаше отвън и тръгнахме към училище. Като стигнахме с Алисън видяхме един син джип който не беше много модерен, но беше симпатичен. От него излязоха две момчета които бяха много готини и с Алисън ги харесахме.
Алисън:- Те са много сладки.
Аз:- Заплювам си шофьора.
И двете се засмяхме и аз казах- Не, сериозно.
Алисън:- Ти го харесваш- каза тя подигравателно.
Аз:- Стига Алисън може да ни чуят!!
Ние влязохме в училище и си взехме нужните учебници за часа и отидохме стаята. Там седнахме двете и сладурите седнаха зад нас. Госпожата влезе и ни разпредели. Мен сложи с шофьора на джипа, а Алисън с неговия приятел.
Стайлс:- Мога ли да знам името ти?
Аз:- Мммхх да видим.......Лидия, а ти си...?
Стайлс:- Аз съм Стайлс.При Алисън.
Скот:- Аз съм Скот..........а ти си??
Алисън:- Алисън.... приятно ми е.
Скот:- И на мен също.Звънеца би. Всички излязохме. Аз и Алисън отидохме до шкафчетата си и момчетата ни последваха. Стайлс ме повика, за да говори с мен.
Аз:- За какво искаш да говорим?
Стайлс:- Исках да те попитам дали искаш да излезеш с мен на среща довечера ?? - каза той с улавяне на нервност в гласа.
Аз:- С радост, но се разбрах с Алисън да спи у нас.
Стайлс:- Скот уговаря това. Ще ходим на двойна среща.
Аз:- Добре.
Със Стайлс отидохме при Скот и Алисън.
Скот:- Всичко е уредено.
Алисън:- Да - каза усмихвай се.
Стайлс:- Супер. Довечера в 20:00 пред нас.
След училище се прибрах вкъщи и се хвърлих върху леглото си чудейки се какво да облека за довечера.