Екскурзията.

89 7 0
                                    

Беше 4:30 часа. Аз бях готова да тръгваме. Звъннах на Алисън и си говорихме петнадесет минути. Когато чух майка ми да ме вика, за да тръгваме й казах да ни чака пред тях, за да я вземем. В 5:55 бяхме там. Качихме се в автобуса и седнахме на последните седалки. След малко Скот и Стайлс дойдоха и седнаха на седалките до нас. Аз не поглеждах натам през целия път. Когато при стигнахме слязох от автобуса взех един ключ и се качих в стаята. Преди това казах на Алисън, за да не се чуди къде съм. Когато тя се качи в стаята ми каза че Скот и Стайлс са в съседната стая.
Аз:- Стига де! Не стига ли че седяха до нас в автобуса сега и това. Писна ми вече.
Алисън:- Успокой се.
Аз:- Добре. Просто не искам да го виждам повече.
Алисън:- Извинявай, но още не разбирам защо толкова го мразиш.
Аз:- Защото той ме целуна, а няколко дни по - късно флиртува с някакво момиче.
Алисън:- Добре. Аз ще ида да искам кърпи от рецепцията.
След като Алисън излезе се почука на вратата. Аз отворих.
Стайлс:- Здравей.
Аз:- Какво искаш?
Стайлс:- Да поговорим.
Аз:- Добре...влез.
Стайлс:- Знам че ме мразиш, но искам да ти кажа, че още съм влюбен в теб и никога няма да те забравя.
Аз:- Стайлс и аз..........
Стайлс ме прегърна. В същия момент Алисън влезе и той ме пусна. Аз му се усмихнах и той излезе.
Алисън:- Да е станало нещо за което не знам.
Аз:- Не, знаеш всичко - казах падсмихвайки се.
Алисън:- Сега се сетих имаме свободно време и може да се разходим в града.
Аз:- Хайде да викнем момчетата и да тръгваме.
Когато тръгнахме беше 17:10 и се прибрахме на време за вечеря 19:55. Всички седнахме на една маса и след вечерята всички си отидохме по стаите.

Afraid of my feels!Where stories live. Discover now