Voi nu ma știți nu? Ok... Sunt Max, am 17 ani și locuiesc în L.A. . Damian este fratele meu mai mare, are 24 de ani.
Eu stau împreună cu Damian, iubita lui ,Sara, Darius, Sandy iubita lui Darius , și un băiat Derek . Toți au cate un iubit numai eu nu. Eu am vrut sa stau la ei deoarece aveau o camera în plus pentru mine.
Ma uit la casa asta mare. E frumoasa!
-Max! Striga Sara.
-Buna.
-Doamne de când nu ne-am mai văzut! Ești rockerita? Șoptește ea.
-Da, de ce?
-E uimitor. Nu am mai văzut unii. Șoptește.Intru în camera. Era la etaj. Ce frumoasa e. Pereți gri. Tapetul era cu niște cranii minuscule. Și în mijloc era o inima cam ștearsă.
Îmi las bagajele și ma trantesc în patul moale.-Îți place camera? Sunt Derek. Sta in pragul usii un băiat blond cu ochi căprui înalt și umpic drăguț.
-Da de ce?! Ma răresc la el deoarece mi-a stricat relaxarea.
-Buna! Sunt Max încântată de cunoștință. Cam asa trebuia sa spui.
-Ai ma?!
-Vad ca ești rockerita.
-Probleme?
-Da.
-Uimește-mă
-Ești prea frumoasa.
-Hahahaha.
-Vezi ca glumesc? Gândește-te la asta. Apoi pleacă și eu îmi dau ochii peste cap.Cobor jos și îi vad pe toți savurând o cafea.
-Buna!
-Hei! Spun toți în cor.
-Surioară, fă cunoștință cu Derek.
-Îl știu.
-De unde?
-A venit și m-a 'salutat'.
El pe ascuns își muşcă buza de jos, și îmi face cu ochiul.
Ma uit ciudat la el.
-Ce e Max? Spune Damian.
-Nimic. Spun repede.
-Ok... Pe restul îi știi.-Vino! Îl trag repede de mana pe Derek.
-Acum ma tragi de mana. Www.
-Taci!
-Tac, cum sa nu tac.
-Nu ma pot îndrăgostii de tine! Înțelegi?
-Nu, explica-mi.
-Sunt rea! O fata rea nu se poate indragostii de un băiat care nu știe rock.
-Cine spune.
-Eu!
Își musca buza din nou și face pe grozavul.
-Termina!
-Sa ma uit la tine? Nu pot.
-Ai de capu' meu!
-Și de al meu.
Îi întorc spatele.În camera îi trimit mesaj unui 'bun prieten'. Îl placem și știa asta.
"Hei Justin. Îmi pare rău ca te-am lăsat balta. "
"Lăsat balta!? Ai plecat, în puii mei! Voiam sa fim împreună, dar tu Nuuuuu... Vrei sa pleci. Pleacă. Deja mi-am făcut o iubita mai sexy ca tine! "
Îi dau block.Plâng atât de tare încât toți care erau acasă m-au auzit.
CITEȘTI
Say her name (pauza)
Teen FictionSay her name se referă la o fata rebelă și rockeriţa și la un băiat scump și drăguț, popular în școală. Băiatul acesta o iubește nespus. Vezi tu cum o convinge să fie împreună cu ea...