Ma prezint și ma duc în banca.
La sfârșitul ultimei ore un băiat care stătea cu un rand în spate ma trage în spatele clasei.
-Buna!
-Hei...
-Uite.... Cred ca esti frumoasă.
-Eu? Ce glumeț ești!
-Aaaaaa nu rad.
-Mda...
-Știi evenimentul ala?
-Da. Am deja un partener.
-Cine?! Adică cine?
-O sa vezi. Ești chiar drăguț.
Plec spre Derek.-Când e chestia aia de eveniment?
-Acum.
-F**k.
-Hai mai repede ca pierdem locurile bune.Acum cred ca toți din liceu cred ca eu sunt împreună cu asta care sta lângă mine și nu ma lasă în pace. Nici nu știe o trupa de rock dar sa știe ce e aia. As vrea sa stea lângă mine Zach Abels. Este cântăreț, nu are iubita, e faimos, e de la The Neighbourhood, e rocker, ce mai vrei de la el?
Waw cat de norocoasa as fii. Bine nici asta nu e urat da' meh... Cred ca e chiar simpatic.
Acum ca ma gândesc i-as da o sansa. Dar și băiatul din clasa e dradu'. Ce WTF ce e cu mine?! Gata îl las pe el sa facă primul pas.-Ți-a plăcut filmul?
-Meh... Se putea și mai bine.
-Ma lași... Puf...
-Ba!
Ma ia în brate și îmi freacă capul.
-Lasă-mă!
-Ok, prințesă.
-Hai sictir!
-Te duc acasă?
-Normal!În mașină tine o mana pe volan iar alta o pune pe piciorul meu.
O mut ușor. Dar mușchii lui sunt prea puternici.
Ajung acasă și el se apleacă, ma sărută pe obraz. Ma șterg repede și face același lucru. Blah.-Salutare! Spune Darius.
-Buna! Spun eu ca sa ma audă deoarece era la el pe balcon.
Derek ma ia de mana.
-Termina!
-Ce fac?
-Mana ta ma strange.
-Aaa scuze. Îmi ești atât de draga încât nu ma pot aptine.
-Sa mori tu?
-Sa mor eu!
Zâmbesc și intru în casa. Acolo erau toți. Ei stăteau și se uitau la film. M-am așezat și eu pe canapea. Derek a întins mana și intenționat a pus-o pe spatele meu. Acceptam asta. Dar sa nu întindă coarda! Ca altfel îl omor!
Filmul era prea lung și eu am adormit. Cineva m-a luat în brate. Am deschis pe jumătate ochii și am văzut ca era Derek, îmi venea să-l omor! Dar îl simțeam. Îl iubeam, deși îl cunosc de o zi. Corpul meu o lua razna când era în preajma mea. Când s-a răstit la Can știam ca el e un bad boy.
Stau eu îndrăgostită când el ma lasă încet pe pat. Îl i-a patura moale și ma învelește. Ma sărută pe nas, apoi pe frunte și pleacă.
Închid ochii și merg spre lumea viselor.
CITEȘTI
Say her name (pauza)
Roman pour AdolescentsSay her name se referă la o fata rebelă și rockeriţa și la un băiat scump și drăguț, popular în școală. Băiatul acesta o iubește nespus. Vezi tu cum o convinge să fie împreună cu ea...