Toate orele s-au terminat repede. Știu ca în fiecare zi Derek ma așteaptă sa ma ducă cu mașina. Dar nu îl vad. Ce se întâmplă cu băiatul asta?
Îl sun și nimic! L-am sunat de 10 ori!!!
Normal ca trebuie sa parcurg tot drumul pe jos.
După 35 de minute ajung acasă.
Îmi arunc ghiozdanul. Ma duc în bucătărie, unde erau toți și ma răstesc la Derek.
-Îmi spui de ce nu m-ai luat de la liceu?
-Ai picioare!
-Da... Sa mergi tu pe jos 35 de minute!
-O sa merg!
-Sa te vad!
-Ce sunt cu fițele astea pe tine?
-Poftim?
-Uite ce spuneam.
-Eu sunt aia care da ordine? Eu sunt aia care uita de iubita lui draga? Eu sunt aia care a uitat ca are o relație? Cu tine?!
Plec plângând la mine în baie. Am ascuns o lama în situații de urgenta. Sângele își face loc sa iasă.
Aud un ciocănit.
-Da?
-Max, sunt Derek. Vreau sa vorbesc imediat cu tine.
-Nu am timp acum!
-Este ceva urgent.
-Stai.
Ma spăl repede pe mana, apoi îmi pun o bluza cu mâneci lungi pe mine.
-Ce e? Spun eu cu lacrimi în ochi.
-Îmi pare rău! Pentru ca am țipat la tine. Pentru ca ți-am dat ordine. Pentru ca nu te-am luat de la școală.
-De ce ai făcut asta?!
-Ca sa te protejez! Dacă spui la cineva aia de la un anumit club te vor ucide! Stai liniștită ca voi rezolva totul! Îmi trebuie puțin timp.
-Îmi este frica!
-Sa nu-ți fie. Sunt lângă tine.
Acum tot ce vreau e sa plece cat mai repede deoarece sângele din mana curge rău. Atât de rău...
-Derek... Ajutor... Spun încet deoarece nu mai pot vorbi.
Apoi peste tot e negru...
CITEȘTI
Say her name (pauza)
Teen FictionSay her name se referă la o fata rebelă și rockeriţa și la un băiat scump și drăguț, popular în școală. Băiatul acesta o iubește nespus. Vezi tu cum o convinge să fie împreună cu ea...