Gece gece arayan Batuhan'dı. Peki benim telefon numaramı nerden bulmuştu???... En merak ettiğim soruydu.Kafamda Deli sorular. Ayça Bu kişinin Batuhan Olduğuna inanmamıştı başta. Sonra biraz Ayça göt korkusundan ''Batuhan sen olmazsın Hemen polisi arıyoruz'' Dedi korkudan...''Kızlar şakaydı ben Eren'' dedi ve gülmeye başladı.Eren Bizimle ana sınıfından beri takılan bir çocuktu her ne olursa olsun bizi kardeşmişiz gibi korurdu. Ayça baya korkmuş olmalı ki '' Hemen Allah Seni napmasın Eren'' Dedi ve oda güldü.Bende boş durmayıp '' Batuhan'ı nerden tanıyorsun bakalım'' dedim.O da ''Hm Şu okula yeni gelen çocuk onu kim tanımaz ki'' Başta şaşırdım.Sonra sessizlil oldu.Erenin kapatması gerektiği için kapattı.Ayça'ya tam Batuhanlar yasadiklarizi anlatıcakken sınıfın kapısını o kilitledigini düşündüğüm aklıma geldi ve soylemekten vazgeçtim.Ayça benim bişey söylemeyince direk mevzuya girdi "Batuhan çok yakışıklı tam benim tipim o benim olmalı"dedi."Hm bakılırsa öyle"dedim.Batuhanla yaşadıklarımı anlatırsam Ayça üzülürdü o yüzden bahsetmedim.Nekadar iyi bir bestim dimi? Allah herkese benden versin...
•●•●•●•
Ayça Yanımda uyumustu üstünü örtüm.Bilgisiyarımı kucagıma aldım.Ve gıcık olduğum herkesi Stalkladım stalkladıklarımın içinde Ayça'da vardı.STALKER ÖYKÜ...
•●•●•●•
Sabah okul olduğu için erken kalkıp kahvaltı hazırladım.Sonra Ayça hala horul horul uyuyodu içimden onu yüzüne şu dökerek uyandırmak geçti ama nedense ekim gidtmiyordu.Sonra "Ayça hadi uyan sabah oldu kargalar bölümü yedin uyanabilirsin"dediğimde uyandı.Banyo'ya gidip üstümü değiştirip yüzüne badana boya yaptıktan sonra mutfağa geldi ve sofraya oturdu.Ayca'nın makyaj tanımını yapiyim sizlere düğünlerde gelinin kız kardeşi olur ya hep onun gibi olurdu.Ben ise sadece saçımı duzlestirmistim.Okula doğru yola çıktık.Yolda Eren'i gördük Eden bizi gördüğünde gülmekten yere yattı eve yanlış okumadınız gerçekten gülmekten yere yatmıştı biz onu hiç takmayarak yürüdük ver arkamızdan geldi konuşmaya çalıştı biz cevap vermedik.Sonra "BU DA BİZDEN Bİ ŞAKAA!!"dedik.Okula girdiğimde gozlerimin Batuhan'ı aramasına rağmen ortalıklarda yoktu kesin 2.ci günden okulu asma kararı almıştı...
•●•●•●•
Eve gitmiştim duş almıştım bornozlu bornozlu tam üstümü giyeceğim derken zil çaldı.Ve yerde durma bornoza tekrar sarılıp kapıya gittim.Kesin yine Ayça gelmiştir diye düşünerek açtığım kapının ardından Batuhan çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Karanlık Biziz~
Comédieİki karanlık tarafın birbirlerini bulduklarında karanlıklarında boğulup gidecekler mi? Yoksa birbirlerinin aydınlık yönlerini bulup devam edicekler mi? ~BATUHAN VE ÖYKÜ'NÜN HIKAYESİ~