Karanlık Biziz 5

37 5 1
                                    

Batuhanla buluşacağımız için hemen gardorabimin yanında buldum kendimi...
Siyahtan yana olduğum için bacaklarimi bir tayt gibi saran siyah dar pantolonumu giydim üstume siyah kazak ve onun üstüne hava soğuk olduğu için siyah bu deri ceket giydim.Normalde üstlenmeyi seven biri değilim sadelikten hoslanirim.
Ama simsiyah gözüktüğüm için dudagima farklı bir renk vermek için aynanın karşısına geçtim b eline bordo renkteki ruju alarak dudaklarima sürdüm.
Saçlarımı düzgüncede taradiktan sonra hazirdim...
Sırtıma küçük bir sirt çantası taktim ve siyah notlarını ayağıma geçirdim.
•●•●•●•
Cafe'nin önüne geldikten sonra etrafa bakindim ve cafe'nin içinde oturmuş beni bekleyen bir Batuhan gördüm telefonuyla oynuyordu.Ilk defa bir kızla bulusurmus gibi bu hali yoktu o yuzden ben buluştuğu ilk kız değilim anlamını kafamın bu köşesine yatirdim...
Yanına gittim,sandelyemi çekerek oturdum ve çantamı çıkartıp yanımızda bos olan sandalyeye koydum.
"Selam"
"Selam"
"Ne için buluştuk şimdi önemli bir konu bu var??"
"Yok öylesine birbirimizi daha yakından tanımak için"
"Peki benim hakkımda merak ettiğim herşeyi sorabilirsin"dedim ve bir ünal edasıyla gözümün önüne gelen saçlarımı arkaya doğru ittim.
"-Kaç seneden beridir bu okuldasın?
-Ayçayla arkadaşlık ilişkiniz nasıl?
-Hoşlandığım biri veya platonik aşık olduğum biri var mı?"
"Hemen cevaplıyım.Öncelikle yaklaşık 1,5-2 senedir bu okuldayım.
Ayçayla ana sınıfından beridir tanışıyoruz ama son zamanlar sergilediği davranışlar hiç hoşuma gitmiyor açıkçası ve bu davranışlar çok sinir bozucu!! Son soruya gelelim hoşlandığım veya platonik olarak aşık olduğum biri yok."
Cevapladiktan sonra direk menü geldi ben her zaman aldığım sen aldım Batuhan ise nescafe aldı.
"Cevapladigin için teşekkürler"
"Önemli değil"
Ve Batuhan'in hayvan gibi bana baktığı doğrudur...
•Kısa oldu kusura bakmayın bunu telafi edicem ins.• xkxkxkckxk

~Karanlık Biziz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin