6

83 7 1
                                    


-Niespodzianka!-Krzyknęły wszystkie dziewczyny z klasy zapalając światła.

-Jejku..

-To takie przyjęcie powitalne. Tylko dla naszej klasy.-Szepnął mi na ucho Armin.

-Jesteście cudowni naprawdę.

-No to co zaczynamy zabawę?-Przyjaciółka machnęła mi butelką z alkoholem przed nosem.

Nie cierpiałam alkoholu. Ale nie chciałam zrobić im przykrości zwłaszcza, że zrobili to wszystko dla mnie. Wypiłam drinka. Potem kolejnego. Skończyło się na tym że piłam z butelki. Byłam zła na siebie, bo obiecałam sobie, że nigdy nie tknę alkoholu.

-Cat?

-Taaak?

-Wszystko w porządku?

-W jak najlepszym!! Armin polej mi tam jeszcze!!

-Stój.

-Co ty chcesz Ro.. Sorry.. Co ty chcesz Lysander? Daj mi się napić. Idź sobie!-Byłam tak pijana, że już nie odróżniałam osób.

-Kto tu wpuścił Amber?

-Ja.-Powiedziała Klementyna wyłaniając się zza kanapy.

Kolejne drinki. Wszyscy zaczęli mnie uspokajać ale ja nie chciałam. Chciałam pić.

-Zostaw mnie idioto!!-Krzyczałam na Kastiela bo ten zaczął mnie ciągnąć do wyjścia.

-Nie. Idziesz już do domu.

-Oszalałeś?! W takim stanie chcesz ją puścić do domu?!-Dlaczego wszyscy byli trzeźwi tylko ja byłam tak pijana?! Świetnie się zaprezentowałam!

-Odprowadzę ją.

-Nie i ko..

-Musze do łazienki.-Pobiegłam szybko w stronę łazienki. Oczywiście nie obeszło się bez wymiotowania. Poczułam senność. Straciłam przytomność. 

Cześć! Wiem nie było mnie już długo i przepraszam ale ostatnio nie mam czasu przez co bardzo zaniedbałam i Wattpada i bloga.. Ale już wracam i postaram się dodawać teraz codziennie rozdziały :D Proszę was o komentarze i gwiazdki bo to naprawdę motywuje. Do zobaczenia jeszcze dzisiaj :*

Słodki flirt ~ Inna historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz