PART 9

8 1 0
                                    

Setelah Taehyung memakirkan keretanya di tempat yang disediakan Byul dan Taehyung segera melangkah keluar dari kereta dan menuju ke pintu masuk shopping mall tersebut. "Wah oppa ramainya orang macam mana nak jalan kalau macam ni Byul takut sesat nanti" kata aku kepada oppa kerana apabila aku melangkah masuk, aku melihat begitu ramai orang yang datang ke shopping mall tersebut. Almaklumlah hujung minggu la katakan. "Gwenchana pegang tangan oppa ketat-ketat nanti Byul tak kan hilang punya tak pun Byul boleh peluk oppa dekat pinggang oppa ni ha" jawab oppa kepada aku sambil memberikan senyuman nakal "tak mau lah pegang pinggang oppa geli lah pegang tangan lagi bagus oppa ni byuntae dengan adik sendiri lah pi lah buat dengan yeojachingu oppa sana" balas ku sambil menahan suara kemarahan kepada oppa lalu aku memaut tangannya dan memegang dengan erat supaya tidak hilang atau sesat semasa kami berjalan dalam shopping mall.

Semasa aku berjalan menuju ke butik,aku terlihat seseorang yang amat ku kenali sedang berpegangan tangan lalu saling berpelukan di hadapan butik pakaian X. Aku melihat mukanya dengan teliti dan ternyata orang itu ialah namchin aku iaitu Jungkook sedang bermain kayu tiga dibelakang ku. Aku berasa teraniaya dan sakit hati apabila dipermainkan sedemikian kerana aku amat mencintainya dengan ikhlas dan tulus tetapi dia telah menhancurkan harapan aku. Aku melepaskan tangan oppaku. Oppa ku berasa terkejut kerana tindakan ku. "Ya..waegerue" kata oppa ku dengan nada terkejut. Aku tidak menjawab soalan oppa kerana aku sebaliknya aku menuju ke Jungkook dengan langkah yang laju sambil menahan kemarahan yang semakin menbuak-buak disebabkan oleh perangainya disembunyikan olehnya. Aku tiba di hadapannya lalu menampar mukanya. "Sanggup kau tipu aku Jungkook selama ni aku percaya kan kau tapi kau bermain kayu tiga dibelakang ku wah.. daebak daebak 👏👏 hebatnya permainan kau ye wahai Jung Jungkook shi... aku cinta kau dengan sepenuh hati aku tetapi kau..." aku tidak mampu menyambung perkataan tersebut kerana tiba-tiba saja air mata ku keluar membasahi pipi ku. Aku jenis susah untuk mengeluarkan air mata walaupun setitik. Hari ini air mata ku keluar kerana seorang lelaki yang telah sanggup mempermainkan ku iaitu Jung Jungkook.

Jungkook berasa terkejut kerana perbuatan aku sebentar tadi. Dia tergamam dan tidak tahu hendal buat apa kerana perbuatannya kini telah terbongkar oleh ku. Dia hendak memberitahu perkara tersebut kepada ku tetapi Taehyung oppa terlebih dahulu menarik tangan ku lalu beredar dari situ. Orang ramai melihat perkara tersebut berasa kasihan terhadap ku kerana diperlakukan sedemikian. Jungkook berasa marah dan buntu kerana tidak dapat menjelaskan perkara tersebut kepadaku. "Oppa kaja jangan difikirkan sangat tentang perempuan murahan tu buat apa nak peningkan kepala otak oppa tu hanya untuk dia. Dia tu tak penting sangat pun dekat oppa kan" kata kekasih gelap Jungkook. "Eh kau pergi la perempuan aku tengah serabut ni kau tambahkan lagi masalah haihh nasib kau cuma perempuan simpanan aku kalau tak dah lama aku tinggalkan kau tahu" kata Jungkook dengan nada yang amat marah lalu berlalu pergi meninggalkan perempuan tersebut. "Oppa hajima jangan tinggalkan saya oppa. Jungkook oppa...." perempuan tersebut menjerit kepada Jungkook setelah Jungkook berlalu pergi dari situ. "Kau tunggulah perempuan aku akan balas dendam dekat kau sebab kau lah Jungkook oppa tinggalkan aku" kata perempuan tersebut lalu pergi keluar dari shopping mall tersebut.

# Ssak Da Bultaewora Bow wow wow

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aku Tidak Mahu Bercinta Lagi   (SEMI-HIATUS) Where stories live. Discover now