Multimediaki şarkı eşliğinde okuyabilirsiniz :)Nur ; Günaydın kızlar
Mihrab ; Günaydın
Çağla ; Gizem tepki ver
Ebru ; Gizem yapma böyle
Çağla ; Hadi kalk bak 2 gün sonra asyalar geliyor hadii
Nur ; Ayrıca bugün okul var tempo biraz hadi
"Gidin siz benim uykum var "
Ebru ; Ya şu depresyon modundan çıkar misin ?
"Napıyım sevgilim bir kızla yattı diye göbek mi atıyım ?"
Ebru ; Ya kızım sen inanıyomusun
"Ulan fotoğraflar var, daha ne inanmaması"
Mihrab ; Kerem seni çok seviyor ve seni böyle severken başkasına dokunmaz boşuna kendini üzme mutlaka bir açıklaması var
"Ya ne diyorsunuz Allah aşkına. Çocuk resmen elin orospusuyla yatmış bide üzerine fotoğraf çekilmiş daha ne açıklaması"
Mihrab ; Ulan kızım sen bu kadar malmisin ? Çocuk bir kızla yatsa kalkıp sana mesaj atar mi bi düşün
Nur ; Hadi bir okula gidelim de keremde gelir elbet konuşuruz orda geç kaldık hadii
"Ya cidden si-"
Çağla ; Gizem sus hadii
"Tamam ya "
Kızlarla hazırlandıktan sonra çantalarımızı takıp servisin gelmesini bekledik. Evet şoförümüz var ama okula servisle gidip geliyorduk. Servis geldikten sonra bindim ve yerlerimize oturduk. Her yerde olduğu gibi burda da yan yanaydik. Daha doğrusu arkalı önlü. Servis hareket ederken, başımı cama yaslayıp dün gece gördüğüm resimleri düşündüm. Kerem... Bunu gerçekten yapmış olabilir miydi? İşi bumuydu? Benim onu sevdiğimi ve ona çok güvendiğimi bile bile bunu yapar miydi? Evet sonuçta erkek milleti ama ben keremi herkesten ayrı tuttum. O bana göre eşi olmayan bir mucizeydi. Ama eğer bunu yaptıysa, naparım hiç bilmiyorum. Tek bildiğim gerçekler canımı acıtacaksa, yüzleşmeye hazır değilim . Yol boyunca kızlardan ses çıkmamıştı. Halimi görüyorlardı. Düşüncelerime mihrabin beni dürtmesiyle ara verdim. Allah kahretsin. Gelmiştik işte . Hiç okula girmek istemiyorum. Ama girmek zorundayım. Korkularımla yüzleşmek zorundayım. Derin bir nefes alıp yerimden kalktım ve okul bahçesine adımımı attım. Gözlerimi yerden hiç kaldırmadım.
Fatih ; Kızlar hoşgeldinizzz
Mihrab ; Dün gece neredeydiniz siz !
Fatih ; Aşkım valla ben annemlere gittim. Ama Kerem napti bilmiyorum. Bir şey mi oldu ?
Ebru ; Hassiktir
Fatih ; Noluyo lan . Gizem neyin var lann senin
"Bir şey yok " dedim solgun sesimle.
Fatih ; Aha! Kerem geliyo sevgiline anlatırsın artık.
Keremin geldiğini duyunca çok büyük hir heyecan yaptım. Napcaksin şimdi gizem ? Nasıl davranmalıyım hiç bilmiyorum.
Mihrab ; Sakin ol olur mu?
Ebru ; Aynen kanka lütfen sakin
Çağla ; Gizem ve sakinlik? Ama sen bugün cidden sakin ol kanka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK
AléatoireHayatınızda ne yaşarsanız yaşayın, olaylar ne kadar içinden çıkılmaz gibi gözüksede her zaman bir ışık vardır. Bir umut vardır.Belki sevginin,belki içinizde, barındırdığınız umudun gücüyle her olayı çözebilirsiniz. Bu hikayede birbirine deli gibi a...