Şaka yapıyor olmalisin , bu kadar delirmiş olamam bu .. Nasil olur
"Sen .. Hilall...!!!!"
" artik sasirma bence doluunay cunku bundan sonra sık sık beni gorceksin "
Ya kafamda deli sorular bu kız öldü gozumun onunde suda boguldu yillarca agladim o ruyadan bi kac gun oncesine kadar da hala agliyordum bu nasil olur simdi bildigin hayalet gibi ölü kiz kardesimi goruyordum tam o sirada bulutu merak ettim acaba o gorebiliyormu ..
"Bulut sen.. Onu gorebiliyomusun?"
" e..e..evet"
" bulut sakin ol tamami o hilal benim kardesim tamam sakin oluncak bi yani yok cunku ölü kiz kardesim suan odanda ama sakin ol bak ben senin yanindayim"
Diyip bulutun elini tuttum .. Elini tuttugum an yuzune baktim suan odada bi hayalet vardi ve ben sirf bulutun elini tuttugum icin bulutun suan o hayalet unrunda bile degildi .. Romantik degil saka gibii
.. .............."Hilal ben galiba.. "
" .... 16 na girmeden asik olma diye uyardim 1 ay bile beklemedin "
"Sen cok degismissin cok guzel bi kiz olmuşsun ama sen bir.."
" evet ölüyüm .. Şunu soyleyip durma."
" tamam peki sen bana ogun karnin agriycak ve bidaha gecmiycek demistin ama sadece o an sancilandim bak suan cok iyiyim ?"" o 16 na girdikten sonra asik olunca olcakti cicim sen o salak kafanla solugu sahilde alinca boyle oldu simdi nolcak soyliyim seni cok kotu seyler bekliyor seni uyarmak icin geldim"
Hilal ,Bulata dogru donup
" bak.. Bu senin kaderin yani evet şuan benim burda olmama ikinizde aciklik getiremiyorsunuz .. Tamam bana oye bakmayin herseyi anlaticam. " o an sanki hilal bana üzülüp gercekleri siyleneye karar verdi tabi ya biliyordum hepsi yalandi.ah nasilda kandim
" Ölmüş kardeşim şuan karşımda ve bana birşeyler anlatıyor bu ne kadar doğru .. Ben anlamiyorum biri bana ruyadasin desin ve uyaniyim lutfen ben kaldiramiyorum.. Bulut biz gercekten birbirimizi sevdik ve ben ikk goruste sana aşık oldum.. Ama şuan gercekten de aşık olacak zamanda degilim .. 15 yaşındayım ve okumam gereken bi okul var ben bu yaşta gercekten senin yaninda olamam , olursam bu çok yanlış olur.. Hilal sende anlatacaklarini anlat ben burdan cekip gitmek istiyorum.."
"Tamam ... Bak ben sana yalan söyledim karin sancisi filan diye birşey yok tamammi , bak ben öldugumden beri seni bulup öldurmek icin elimden geleni yaptim ölmeden once de sana nefret besliyordum sende biliyosun... Ben o gun sana bagirdigim icin arafta kaldım .. Kimse yoktu hickimse sadece ben vardım . Bir gün birses duydum.
Biraz duraksayip konuşmaya devam etti.
"Bana seslenen bir kişi vardi ama o yoktu sadece sesi , bana senin beni affetmen icin dunyaya gondereceklerini , sadece senin ve bulutun beni gorebilcegini ve sana kendimi affettirmem gerektigini soylediler ve bana şu ayrintiyi verdiler dolunay 16 sina girmeden birine aşık olacak sadece onu kullanarak kendini affettirmene izin veririz.. Ben bu soylenenlerden sonra kendimi dunyada buldum kimse beni gormuyordu taaki seni bulup rüyana girene kadar ... Senin beni affedebilmen icin bu komployu kurdum o izleri de karnına ben yaptim .. Dolunay çok ozur dilerim eger şuan beni affetmessen sadece 5 senem kaldı.. Eger affetmezsen sonsuzluga gidicem sonsuzluga lutfen izin verme .... "
Sadece bir kac dakika önce
"Kimse yoktu hiçkimse yoktu . ben vardımm..."
Gerisi kocaman bir boşluk o an hilali dinleyip burdan gitmem gerekiyordu evet hilal karşımdaydi ve benle konuşuyordu bulut hilal konuştukça yüzü şekilden şekle giriyordu . Hilal benden bir tepki bekliyordu susmuştu ama bidakka ben son soylediklerini hiçbi şekilde duymamiştim kendimi çok soğuk hissediyordum sanki buz gibi bir küvetin içindeydim ve yavaş yavaş o suya gömülüyordum nefesim çekiliyor gibiydi ... Son kez hilalin bana dogru bakip agladigini gordum kafami cevirip o buz mavisi gozlerle karşılaştım o gözler aglıyordu .hani insan son nefesini verir ya .. İste oyleydi ... Son kez neden yaptigimi bilmedigim bi şekilde kendi iniltimi duydum ve sonrası tamamen boş tu
BOMBOŞBu hikyeyi yeni yazmaya başladim .ve ilk gune ragmen 30 okunma oldugunu gorunce karar verdim bu kitabi devam ettirmeliyim dedim. Tabiki dolunay ölmedi sadece ufak bir sorun oldu ama diger bolumde coj şaşircaginiza adim kadar eminim!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANCI
Teen Fictionİnsanlarin ozel gucleri vardir asik olabilme gibi Ama ya bu biraz insan dışıysa Ya o insan sadece asik oldugunda sancilaniyorsa Gokyuzu bile o sanciyi hissediyorsa " galiba asik oldum " derken Sanci icinde kivraniyorsa Vede insan asik olunca He...