Aradan 8 sene gecti 15 yasindayim. Hala o gunu aklimdan cikaramiyorum kardesimin beni birakip gittigi gunu o gunden beri ne annem ne babam bana bikere bile nasilsin diye sormadilar . Cunku soyleyecegim seylerden korkuyorlar . Eger agzim bi acilirsa bidaha kapanmiycagindan korkuyolar cunku bu aralar kotu seyler oluyor ve onlar bunun farkindalar.buyuzden bana yaklasmiyorlar o burda sanki icimde gibi surekli sesler duyuyorum ve bu sesle hic hos degil bundan tam 1 ay once bir ruya gordum okuldan ,yorgun bir sekilde eve geldim hemen uyuyup dinllenmek icin kendimi yataga attim ve cok gecmeden uykuya daldim
"Hala bencilsin dolunay hala bencil "
" hilal senmisin , hilal nasil olur sen"
" sana soyleyeceklerimi unutma seni hep kiskandim evet sende bunu biliyorsun ama bundan sonra.seni korumak zorundayim basin belada dolunay , 16 yasina girdiginde cok buyuk bi askla karsilascaksin seni cok sevecek sende onu ama sen lanetlisin! Öldugum gun kes sesini demistim hatirliyomusun kes sesini dedigim ve hemen oldugum icin senin sesini kescekler dolunay ""Hilal noluyo kim onlar kime asik olcam sen benle nasil konusabiliyosun"
" ve beni dinle dolunay asik oldugunda karnina bir sanci girecek ama bu tahmin ettigin gibi bir sanci olmiycak oyle bi sanci olcakki sen ondan vazgecmeden o sancida senden vazgecmiycek . Bundan sonra kendine dikkat et ben seni elimden geldigince koruycam ama eger koruyamazsam basinin caresine bakcaksin dikkat et bu oyunda en onemli sey şu o cocuk 16 na girmeden karsina cikmamali eger cikarsa bundan sonra bende sana yardim edemem "
" Hilal ne diyorsun sen Allah askina dogum gunume 3 ay var . ".
" kendine iyi bak dolunay
Allah kahretsin bu neydi şimdi ?.
Ve uyanmistim soktaydim ve hala da soktayim aslinda dogum gunume 2 ay var aylardan temmuz agustosun 29 ise dogum gunum cok korkuyorum insallah birseyler olmaz diye ,
Biraz bunalmistim anneme disari cikcagimi soyleyip odama gectim ustume ustunde you 'r dead yazan bir kirmizi t- shirt altina da diz kapaginin 1 karis ustunde siyah bir etek giydim ayagima siyah sandaletlerimi gecirip siyah gunes gozlugumu taktim ve cantami alip kapidan disar ciktim .
Sahile dogru yurumeye basladim . Evimin yeri gercekten cok guzeldi istanbulda buyuk adada oturuyorudm hersey okadar guzeldiki, kardesim öldukten sonra ankaradan hemen ayrildik onun hatiralariyla o sehirde oturamazdik .Babam ve Annem tainini istanbula aldi. Babam bi holding te ceo . annem iste muhasebe de calisiyo ayni sirkette. Evet biraz zenginiz diyebilirim. Ama bunla övunen bi insan deilim sade hayati daha seven bi insanim . Oyuzden hicbizaman cok esyam cok kiyafetim olsun istemedim . Sonunda sahile varmistim guzel havayi icime cekip rahatlikla vapurlari izleyebilcegim bi cafeye oturdum. Bi kahve istedim . kahvemi beklerken cantamdan kitabimi cikartip okumaya basladim kitap aşk kitapiydi normalde boyle kitaplar okumazdim ama bu kitap hoşuma gitmişti . Kahvem o sırada geldi tam teşekkur edecektim ki kahve ustume dokuldu cayir cayir yandim hemen kalkip lavabonun yerini sordum" ozur dilerim ,cok ozur dilerim , farketmeden oldu cok oz."
Adamin daha yuzune bakmamistim .Kafami kaldirmamla kalbime birseyler oldu cok hizli carpiyordu hemde cok hizli o gozler ,icinde kaybediyordu beni , o an o gozlerden hic gozumu kaybetmek istemedigim halde kahve yuzunden yandigimi farkettim ve ayrilmak zorunda kaldim kosarak lavaboya gittim ve karnimi actim tam soguk su dokecektim ki o da ne!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANCI
Fiksi Remajaİnsanlarin ozel gucleri vardir asik olabilme gibi Ama ya bu biraz insan dışıysa Ya o insan sadece asik oldugunda sancilaniyorsa Gokyuzu bile o sanciyi hissediyorsa " galiba asik oldum " derken Sanci icinde kivraniyorsa Vede insan asik olunca He...