Bolum 3

17 5 0
                                    

Gece cok agrim oldugu icin bir turlu uyuyamamistim hala dun olanlari , o cocugu , ve karnimdaki izleri dusunuyorum. Aynanin karsisina gecip gobegi acik bir badi giydim ve aynadan gobegimi incelemeye basladim , hicbir yanik izi yoktu o rakamlar ve harfler haricinde o kahve dokuldugu anmi cikmisti yoksa o cocuga baktigim icinmi , dusunmekten bir turlu kendimi alikoyamiyordum , simdi ben 16 ' ma girmeden asik mi olacaktim , belkide dun o cocuga olmustum , ama daha o seviyeyi dusuncek hic halim olmadigi icin o izlere bakip cozmeye calistim . ustunde b.×,d yaziyodu nedemekti bu d dolunay sa b ne

Aklim cok karisik, bi dakka bu asik olacagim cocugun bas harfi olabilirmi , ozaman dunku adami bulmaliyim kos duru

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aklim cok karisik, bi dakka bu asik olacagim cocugun bas harfi olabilirmi , ozaman dunku adami bulmaliyim kos duru .

Hemen kalkip dusa girdim sicak suyun altinda birazcik da olsa o harflerin cikmasi icin ugrastim ama sanki dovme den bile beterdi , cikmadi oyleki sanki artik derimden bir parca gibiydi . hemen dustan cikip ustume biseyler gecirdim , mavi bir t-shirt altina da mavi kot pantalon gecirdim , ve cantami alip guclu bir sesle bagirdim niye bu kadar bagirdigimi bende anlamadim galiba biraz heyecanliyim

" ben cikiyorum anne '

" nereye dolunay"

" sahile hadi ciktimm"

" gec kalma "

Annemin son dedigini duydugum gibi ciktim , kosa kosa sahile gittim hemen kafeyi gozume kestirip iceri girdim

" merhaba bakarmisiniz burda dun calisan bir cocuk vardi onu bulmam lazim genc uzun boylu ve yakisikliydi vede esmer koyu kahve gozleri buz mavisiydi "

" oglumdan bahsediyosun kizim oglum bugun izinli evde suan , galiba biraz acil bir isin var sana evin adresini ve numarasini veriyim sen ulaş olurmu "

" cok tesekkur ederim efendim "

Adam evin adresini ve telefon numarasini bi kagida yazip elime tutusturdu kosarak ciktim evin adresi biraz uzakti ve yuruyecek gercekten hic vaktim yoktu kafeden cikip arka taraftaki bisiklet kiralanan yere gittim ve 2 saatligine bisikleti kiraladim hizli hizli surup 10 dakika icinde evin kapisinin onundeydim , zile bastim ve beklemeye basladim kapi acildi sari sacli hafif balik etli bir kadin beni kapida karsiladi .

" merhaba , kime bakmistin kizim."

" merhaba efendim ben .."

Ahh salak kafam kafeye kadar gidip oglanin ismini ogrenmedim uff dolunayy .

" sey oglunuza bakmistim ."

" oglum icerde gir kizim"

Evin salonuna dogru yol aldim eski ve cok şık bir evdi adeta beni buyuledi ve annesi bagirdi.

" bulut oglum arkadasin geldi seni soruyor"

Bulutmu ne kadar guzel isim dolunay& bulut ahh icime isledi
Sanki ismi . bidakka b ve d mi gobegimdeki harfler aman allahim ben bu cocuga mi asik olcam . kahretsin ..

Bulut odadan soguk bir sesle seslendi .
" benim arkadasim yok cikar o salagi evden "

Salak bidaakka bana mi dedi o salak diye kendisine baksin once !! .

" oglum ne bicim konusuyosun hurda guzelmi guzel bir kiz seni bekliyo odana gonderiyorum "

" tamam"

Oh ya tabi kiz ismini duydu butun erkekler boyle ya kiz deyince nevirleri donuyo . annesi bana odasini gosterdi yavasca kapiyi actim ve iceri bakmadan arkami donup hizli bir sekilde kapiyi kapattim hemen kapiyi kilitleyip anahtari cebime attim ve arkami donmemle o guzel yuzle karsilastim allah ozene bozene yaratmis sanki bi insan anca bu kadar cekici olabilir beni gordugu anda gozleri kocaman oldu ve sevgi dolu bir sekilde bana bakip hemen yattigi yerden dogruldu .

" sen... Dun .. Kafedeki kizsin ahh kesin dava accaksin bana biyerin yandi demi hep benim yuzumden yanan yeri gosterirmisin hemen krem surelim uff salak bulut salak eline koluna sahip cikamadin al bak simdi hapislere duceksin "

" bi dakka bulut sakin ol seni dava filan etmiycem hicbiyerimde yanmadi simdi senle konusmam gereken seyler var beni dinleyebilcekmisin"

" ohh cok sukur , tabi dinlerim anlat ."
Tabi dinlerim derken gozleri okadar kocaman olmustuki o gozlere hapsolmak istedim o an ...

Hemen yatagin ustune ciktim ve hemen bulutun yanibasina oturdum . Benim yanina oturdugumu gordugu an kalbinin hizi kulaklarima kadar geliyordu tabi benimde ondan kalir yanim yoktu ...

" once yasini soyadini ogrenmek istiyorum."

" tabi yasim 18, soyadim dolunay , peki senin ismin ve yasin "

Bidakka dogrunu duydum soyadi dolunaymi saka demi bu demekki b ve d harfleri yani bulut dolunay allahim ne kadar guzel bir uyum benim ismim onun soyadi ahh evlenirsek ben simdi dolunay dolunay mi olcam haha cok komik. Birden bire kahkaha atmaya baslamistim , bulut bana niye guluyosun der gibi bakislarini atmaya baslamisti.

" haha ismim dolunay yasim 16 sayilir "

"Hadi canim tesadufe bak benim soyadim senin ismin hahah "

İkimizde gulemeye baslamistik ciddi olmamiz gerektiginj anladigim an hemen kendimi toparladim ve anlatmaya basladim kardesimin olumunu yasadigin seyleri ruyayi ve dun yasanan olayi .

" kafam cok karisti , simdi biz senle.."

" Galiba.. "

İkimizin de yuzunde bi tebessum olustu . ve suan farkettim o kadar anlattiklarimdan tek onla birbirimize asik olacagimi mi cikarmisti erkek milletii ighhh ...

" neyse biz konumuza donelim dun yandigima bakmak icin lavaboya gittin hemen karnimi acip su dokecektim ki hicbi yanik izi yoktu ve gordugumle bi soka daha ugradim b.×,d yaziyodu d dolunay diye dusundum ama b ne bulamadim sonra senin o guzel mavi gozlerin aklima geldi ayyhhh yani sey sen geldin aaklima bende hemen burayaa geldim , tabi ismin bulut cikti b ve d yani burak dolunay ."

" bu cok tuhaf yani ben ne diycegimi bilemiyorum acik soylemek gerekirse senin ustune o kahveyi gozlerine daldigim icin dokmustum"

Aniden icimi bi sevinc kapladi ne yani simdi o bana asik oldugu icinmi ustume kahve doktu bu .. Bu cok romantiikkk .

" sey yani bende senin o gozlerine dalmistim yani simdi yalan soylemeyelim degilmi "

" aynen aynen hem neden soyliycekmisiz. Seyy.. İznin olursa gobegine bakabilirmiyim tabi utanirsaan bakmam da izleri merak ettim sonucta benim ismim yaziyor oyle degilmii ?"

" tabiki bakabilirsin ,"

Deli gibi utaniyordum ben oyle bi kizdim ki doktora bile hasta oldugum da gittigim zamanlarda gobegimi actirmiyordum , kiyafetin ustunden muayene et diyordum ama o mavi gozler oyle saf bakiyorduki kotu niyetli olmadigini o gozler bagiriyordu sanki. Hemen buluzumu yukari kaldirip gobegimi actim . buz gibi elleriyle izin ustundeki harflere dokunuyordu , bu beni mutlu etmisti ama utandigimi farkedince hemen
Elini cekti ve bluzumu kapadi.

" bu dovmeye hic benzemiyor sanki derinle butunlesmis gibi "

Ahh zaten degil yalanmi soyledigimi dusunuyor bu avanak .

" yalan mi soyluyorum gozlerinle gordun iste "

" ya ben oyle demek istemedim .. Simdi ne yapmam gerekiyor .. "

" aslinda bende bilmiyorum ama hilal o gece ruyamda asik oldugun an karnina sanci girecek ondan ayrilana kadar da gecmiycek dedi ben o an bi sanci hissettin yni sy seni gordugum an ... Ama sonra gitti suan hicbirseyin yok .. "

Kahretsin bu kadar utandigimi belli etmek zorundamisin dolunay .. Uff

" ee sey hic geçmeyecek demis ama geçmiş niyeki ?"

" bende bilmiyorum .."

tam konusacakken oyle bisey gordumki donup kaldim aa hayir olamaz gercektenmi ..........

SANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin