MULTİMEDYADA-DUNYANİN GELDİGİ UCURUM KENARİ.
-Testler nasil cikti?Neyim varmis?
Doktorun yuzunde sebebini anlayamadigim bir huzun vardi.
-İyisiniz-dedi buruk ve hic inandirici olmayan bir gulumsemeyle.Bir sey oldugunu anlamisdim.Sanirim korkdugum seydi.Gozlerime bakmadan sadece kagita bos bos bakip konusuyordu.
-İyisiniz.sadece duzenli beslen..-sozunu bitirmesine izin vermeden kesdim.soguk ve titreyen sesimi umursamadan konusmaya basladim.
-Yalanlariniz bitdiyse.gercekleri anlatin lutfen.
Doktor önce şaşirsada sonra uzgun bir ses takinarak konusmaya basladi.
-Ben sizin kaldiramayacaginizi dusundugum icin size degilde yakinlariniza soylemek istedim.
Aciklama yaptikdan sonra ondan nir cevab bekladigimi anlayarak sesine taktigi o yalanci uzntu ile konusmaya basladi.
-Dunya hanim uzgunum ama test sonuclari bekledigimiz gibi cikmadi.Çok az kiside bilinen olumcul sonuclari olan AİD (ARKADASLAR TİBBLA ARAM HİC İYİ DEGİL.İNTERNETDEDE ARASDİRDİM YALNİZ İSTEDİYİM GİBİ HASTALİK BULAMADİM O YUZDEN KENDİMDEN UYDURDUM.)hastaligi tespit etdik.Burun kanamalari,surekli bayilmalar,bas agrilari hepsi bu yuzdendi.
Doktorun soyledigi ile sanki bir anda sesizlige boguldum.ölumcul mu dedi?ne ölmesi daha ben gencim.Hayellerimi yasamadim ki ben ...Doktorun sesiyle dusuncelerimden arindim.
-Dunya hanim ,Dunya hanim iyimisiniz?
-Hah? İ-iyim.-hemen kendimi toparlayip aklimda olan soruyu sordum.
-Peki ameliyyat falan ilac bir tedavisi yok mu?
-Uzgnum ama hastalik bekledigimizden fazla ilerlemis.1,5-2 yil belkide daha az ömrunuz kalmis.Eger ameliyyat yaparsak sag çikamiya bilirsiniz.Bu cok riskli.Ama isterseniz yapa biliriz.Ancak yinede soyluyorum bu cok riskli bir sey.
Sanki zaman durmusdu.hic bir sey duyamiyordum.korkuyordum...Ama ölumden degil.sevdigim insanlari kayb etmekden,hayellerime ulasamamakdan.korkyordum.
Koluma çarpan kadinla kendime geldim.etrafima bakdigimda hastaneden çikmişdim.Ben ne zaman çikdim doktorun odasindan?
Şimdi sadece dusunmek istiyordum.Kulakliklarimi taktim ve kosmaya basladim.O kadar hizli koşuyordum ki nereye gitdigimi bili bilmiyordum.Yanagimi islatan damlayla agladigimi yeni fark etdim.Sonra kucuk hickirik kacti agzimdan.Sonra haçkira hiçkira aglamaya basladim.Sadece koşuyordum ve agliyordum...Sonunda bir ucurumun kenarina geldigimi fark etdim.Çok guzel manzarasi vardi.Kayalara vuran hircin dalgalar sanki benimle agliyordu.Kendimi muzige birakip hirçin dalgalari seyr etdim bir sure.(muzik medyada var.ve sadece dinleyin.gerisini okumayin)
Hava kararmisdi.Lanet olasi eve gelmisdim.Nefret ediyordum onlardan.Kimden mi?Teyzemden ve kocasindan.Evet yanlis duymadiniz öz be öz teyzemden dedim.Şimdi neden diyeceksiniz.Siz demeden ben soyliyeyim.
Annemle babam öldukden sonra onlarla kaliyordum.Teyzem annemi hep kiskanmisdi.Parasini,babamin anneme karsi olan sevgisini,beni.Evet yanlis duymadiniz beni bile kiskaniyordun.Çunki kendisi cocuk sahibi olamiyordu ve anneminde cocugunun olmasini istemiyordu.Şimdi seni sevmiyorlar o zaman sana neden katlaniyorlar deyeceksiniz.Soyliyeyim.Para yuzunden tabiki.Babam ölmeden 1-2 yil once zengin olmusduk.Buyuk sirketimiz var ama 18 yasim olmadigi icin basaina gecemiyorum.Benim yerime babamin cok eski bir arkadasi ve ayni zamanda sirketin muduru isleri idare ediyordu.Şimdi hic bir umrumda degildi.Zaten o sirketin basina geçe bilecegimide pek sanmiyorum.
Kapinin karsisina gecip zile bastim.İcerden teyzemin sesi geliyordu.Beni gorunce sinirlenip somurtdu.
-Sen nerdesin kizz.Gecenin bu saati nerelerde sürtüyorsun.
Onu umursamayip odama girdim.Arkamdan kapi acilinca teyzemin sinirli gozleri ile karsilasdim.
Kolumdan sıkıp beni kendine dogru cekti ve bagirdi.
-Kizz sen beni duymuyormusun.Seninle konusuyorum beni umursamayip gitmekde ne?Kim bilir nerelerde sürtdün bu saatlere kadar.Neredeydin kizz?
Çok sinirliydi.Zaten ne zaman sinirli degildi ki?Kolumu daha cok sikinca dayanamayip bagirdim.
-Senden nefret ediyorum.Senden o pis kocandan hepinizden igreniyo..-sozumu bitiremeden yuzumde yanma hiss etmisdim.Tokat atmisdi yine.Zaten agzimi acdigimda hep tokat atar bana.
-Senin dilin uzamis.-deyip bir daha tokat atmak icin elini kaldirdiginda kocasi elini tutmusdu.
-Dur karicim.napiyorsun?
-Duymuyormusun ne diyor Kazim?Bizden nefret ediyormus hanimefendi.Sen kimden nefret ediyorsun? Annen bile seni istememis kizimm.Sana biz sahip ciktik bee.Nankorr tühh sana -deyip odadan cikti.Bense agliyordum.Elimin uzerine koyulan el ile irkildim ve elimi cektim.Pis şerefsiz elimi tutuyordu.
-Sakin ol guzelimm-pis pis siritiyor birde şerefsizz.
-Dokunma bana!!
-Hadi guzelimm evet de seni cennetde yasatayim.Bak seni ne kadar cok seviyorum-eli ile yanagima dokundugunda ayaga sicradim
-Çik hemen odamdan !!
Şııışştt bagirma guzelim cikiyorum zaten.Gece geleyem mi?Basini şu rahat goğsume koyup uyursun hııı?
-Çikkkkk!!
-iyi uykular sevgilimm-siritip odadan cikdi.
Kapinin kapanmasiyla dizlerim uzerine cokup aglamaya basladim.Babaaa nerdesinn?korkuyorumm yardim et l-lutfen!-agzimdan cikan hickirikla elmi agzima gotürdüm ve yatagima uzanip aglamaga basladim.Korkuyordumm.Her şeyden.En kotusude çikis yolum yoktu.Kulakliklarimi takip rahatlamya çalisdim.Bu şekilde huzur buluyordum.Kulakligi takip yorgani basima çektim ve gozlerimi kapatdim.
ARKADSALAR VALLA NE YALAN SOYLİYEYİM BEN YAZARKEN COK AGLADİM.UMARİM SİZİDE DUYGULANDİRA BİLMİSİMDİR.DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE ÖLÜM
RomanceHayatda hic bir seyi kalmayan kadin ve hic kimseyi umursamayan bir adam.Ayni yolda birlesmeleri Mantiksiz dimi? Peki ya birlesirlerse? Ne olur? Nefret mi? Ask mi? Ölüm mu?...