Ben derin dusuncelere dalmisken koluma giren elle irkildim.Donup kim olduguna baktigimda hemen elimi cektim.
Deniz bu haraketime şaşirirken ben bagirmaya basladim.
-Ne yapiyorsun sen yaa ...Ne kadar koktugumun farkindamisin?!
Denizin gulen yuzu bir anda dusdu.
-Özur dilerim.Korkutmak istememisdim.
Canim yaa nasilda uzuldu?Hayir Dunya kendine gel.Şimdi yumşarsan sonra cok uzeceksin onu.Hemen kendimi toplayip kizgin bir sekilde konusmaya basladim.
-Dileme ozur falan.Sen ozur dileyince benim korkum gecmiyor.-diyip hemen kizlar tuvaletine dogru yurumeye basladim.
İceri girdigimde hic kimse yoktu.Kapiyi kititleyip aglamaya basladim.Onlari cok uzuyordum.Ama buna mecburum.Keske benimle hic arkadas olmasalardi.Hepsi bu lanet olasi hastalik yuzundendi.
*****************************************************************************************************
Gozlerimi silip ayaga kalktim.Ne kadar suredir burda oldugum hakkinda en ufak bir fikrim bile yoktu.Telefonumdan saate baktigimda derse 10 dak geciktigimi fark edip yuzumu yikadim ve hemen kendimi disari atdim.Sinifa dogru yurudum.Kapiyi calip iceri girdim.Hocadan özur dileyip bos olan siralardan birine oturdum.Tabikide onceki yerime oturmayacaktim.Denizin kalbini kirdiktan sonra hic bir sey olmamis gibi yanina oturamazdim.
*****************************************************************************************************
Ders sıkıcı bir sekilde devam ediyordu.Bizimkilerin beni deli gibi suzdugunun farkindaydim ki bununda sebebi Denize yaptiklarimdi.Onlar bana anlamak istercesine bakarken ben onlara bakmamak icin gercekten buyuk çaba sarf ediyordum.
Zilin çalmasiyla yanima 3 kisinin geldigini fark etdim.Savas Emre ve Mertdi tabiki..Bana oldurecekmis gibi bakiyorlardi.Hakliydilarda.Savas sinirli bir sekilde konusmaya basladi.
-Dunya ne yaptigini saniyorsun?!Deniz ne halde haberin var mi senin?
Denize goz ucuyla baktigimda uzgun bir sekilde masaya kafasini gömmuş bir seyler dusunuyordu.Emrenin konusmasiyla ona dundum.
-Kiza demedigini birakmamissin.Sabahdan beri"Ben ne yaptim"diyip duruyor.
Bu sefer mert bagirdi.
-Kizim konussana!Dilinimi yutdun?!
Hemen siramdan firlayip bagirmaya basladim.
-Size hesap vermek zorunda degilim.Siz kimsiniz ki size hesap veriyim?!-diyip siniftan ciktim.Bunlari ne kadar soylemek istemesemde yapmak zorundaydim.Ne kadar yumusak davransam o kadar cok sorguluyacaktilar.Ancak boyle uzak dururlardi benden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE ÖLÜM
RomanceHayatda hic bir seyi kalmayan kadin ve hic kimseyi umursamayan bir adam.Ayni yolda birlesmeleri Mantiksiz dimi? Peki ya birlesirlerse? Ne olur? Nefret mi? Ask mi? Ölüm mu?...