Sonunda evin onune gelmistik.Arabadan hemen atladim ve derin bir nefes aldim.Deniz gelene kadar demedigini birakmamisdi.Onlarda arabadan indiler.Hepsine sımsıkı sarildim.Onlar bu yaptigima şaşirirlarken ben onlara sımsıkı sariliyordum.Çunki bir daha boyle sarilamayacaktim.Bu geceden sonra eski Dunya olmiyacaktim.Emreyede sarildikdan sonra koşarak eve girdim.Çunki birazda yanlarinda kalsaydim aglaya bilirdim.Kapiyi kapatdiktan sonra yere cokup aglamaya basladim.
-Affedin beni.Mecburum.Bunu size yapamam.Sizide uzemem.
Bir sure boyle agladiktan sonra gozlerimin agridigini hiss edip ayaga kalktim. Odama cikip kendimi yataga atdim.
****************************************************************************************************
Sabah alarmin igrenc ve kulak tirmalayaci sesi ile yataktan dusdum.Ben saate kufr ederken uzerimde dun gece giydiklerimi gordukden sonra kufurlerimden onada pay verdim.Rutin isleri hall etdikden sonra formami giyip asagi indim.Teyzemlerin koyde oldugunu hatirlayip kendi kendime konusmaya basladim.
-Hadi Dunya kizim is basa dusdu.Yine kendin hazirlayacaksin.
-Sanki her sabah yataga kahvalti geliyorda.Ne sacmaliyorsun Dunya.Ne zaman kendin hazirlamadin ki kizim?!
-Sen bir sus ic ses.Her seys benden once karisiyorsun.Surda bir keyif cikarayim dedim.Sayende onuda yapamadim.
Ben kendimle kavga ederken mesaj sesi ile kendimle olan randevuma bir son verdim.Bildirimlere baktigimda mesajin Denizden oldugunu anladim.Hemen acip okudum.
Kuzum biz gelmiyoruz.Savas okuzu sayesinde geciktik.Okulda gorusuruz.optum:)
Bu gun ilk derse girmiycektim zaten.Aslinda gelmemeleri iyi oldu.Gelselerdi tersliycektim.Benden uzaklasmalari gerekiyordu.Kahvaltimi etdikten sonra evden ciktim.
*****************************************************************************************************
Okulun onunde durdum ve tabeladaki yaziyi okudum.
-Soykan lisesi-Belkide bu liseden mezun olamiycaktim.
Ben derin dusuncelere dalmisken koluma giren elle irkildim.Donup kim olduguna baktigimda hemen elimi geri cektim.
ARKADASLAR COK COK OZUR DILERIM.HEM BOLUMUN AZ OLDUGU İCİN.HEM DE BOLUM FAZLASIYLA GECIKTİGİ İCİN.DAHA ONCEDE ACIKLADIGIM GIBI AILEVI SORUNLAR VARDI O YUZDEN GECIKDI.ARKADASLAR LUTFEN YORUM YAPIN.CUNKI NE DUSUNDUGUNUZU BILMEK ISTIYORUM.
NEYSE BIR DAHA KI BOLUMDE GORUSMEK UZRE.OPTUM HEPINIZI.
SIZCE KIMDI O?
DUNYA BUNDAN SONRA NELER YAPICAK?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE ÖLÜM
RomanceHayatda hic bir seyi kalmayan kadin ve hic kimseyi umursamayan bir adam.Ayni yolda birlesmeleri Mantiksiz dimi? Peki ya birlesirlerse? Ne olur? Nefret mi? Ask mi? Ölüm mu?...