Po škole si znuděně přehodila tašku přes rameno a vyšla ze třídy na chodbu. Ve škole už skoro nikdo nebyl. Její boty klapali o dlažbu a ona uslyšela dívčí hlasy. Když uviděla dívky ze třídy, nenuceně se usmála. Šla dál, oni jako by jí snad sledovali. Nejistota stoupala. Zastavila se a ohlédnula se za sebe. Stála v rohu a nervózně se kousala do spodního rtu.
"Děvka!" ukázala prstem jedna z holek před ní. Ostatní se zasmáli.
"Prej, že je pěkná. Uvidíme, jak pěkná bude s monoklem!" Dívka v rohu zatla pěst a bez jediného slova všechny přejela vražedným pohledem, zhluboka se nadechla a... nic neudělala.
"Určitě jí bude slušet i rostrženej ret na tý její drzí držce." zavtipkovala další. Dvě holky jí chytili za ruce a třetí za její dlouhé vlasy.
"Příště si rozmysli, co říkáš. Dnes ti dáme malou lekci a příště už se to nestane!" S těmi slovy dostala ránu pěstí a rty se jí zbarvili do ruda. Dívky jí mlátili a kopali, ona se však ani nehnula. Statečně stála, vzdorovitě se jim dívala do očí a celou tu dobu šeptala dokola jednu větu.
"Nebudeš se prát... nebudeš se prát... nebudeš se prát..." Když dívky přestala bavit cikánská férovka pět na jednu, nechali ji být. A Lucka odešla za klapání bot s pohrdavým úsměvem na krvavých rtech pryč ze školy. Venku na ní už čekal její spolužák.
"Co ti tak trvalo?"
"Ale nic."
"Jinak já jsem Robin, ale říkají mi... to je fuk." usmál se, zatímco šli prázdnou ulicí.
"Bydlíš tady?"
"Kousek za školou." Ukázal tím směrem.
"Aha... už bych měla jít domů, ještě stěhujeme a mám mít první trénink, takže bych opravdu nerada přišla pozdě."
"Dobře... ehm, počkej ještě." Chytil jí za zápěstí. Černovlásce se v hlavě honilo, co jí chce. Nejistota, nervozita...
"Co se ti stalo?"
"To nic není" usmála se.
"Máš něco se rtem..." zamumlal a lehce jí při tom políbil. Odstrčila ho s lehkým ušklíbnutím.
"Už musím jít..." Otočila se k němu zády a rychlím krokem se vydala domů.
"Takže rána, kopanec a polibek... to to pěkně začíná." zasmála se ještě před tím, než odemkla dveře domu a vkročila dovnitř.
ČTEŠ
Vychovávána lidmi a ulicí
Teen FictionStála v rohu a nervózně se kousala do spodního rtu. "Děvka!" ukázala prstem jedna z holek před ní. Ostatní se zasmáli. "Prej, že je pěkná. Uvidíme, jak pěkná bude s monoklem!" Dívka v rohu zatla pěst a bez jediného slova všechny přejela vražedným po...