Vad jag gjort idag?

105 9 4
                                    

Jo idag har jag haft trist förmiddag och sedan fram mot kvällen så började det roliga...
Jo först väntade jag på Saga som var hur jävla seg som helst. Men när hon äntligen kom (typ två timmar senare än vad vi sagt...😂) så startade vi vårt Disney maraton! Woop Woop💁🏼
Vi började med Snövit och Dom sju dvärgarna. En klassiker som vi alla känner till. Första Disney Princes filmen som kom ut. Den kom ut 1939... Snart hundra år sedan... Okej kanske inte riktigt hundra år men snart så!

Sedan kollade vi på Askungen. Också en klassiker. Jag kan alla repliker utantill typ då det var min en av mina favoritfilmer när jag var liten.

Sen så blev det Den Lilla Sjöjungfrun. Saga hade inte sett hela någon gång så jag tvingade henne till att kolla på hela, vilket var jättekul då vi satt och sjöng med i alla sånger och kritiserade allt för att det var så ologiskt och så dålig grafik då dessa filmer är riktigt gamla. Dock gjorde vi d under alla tre filmerna.

Sen kom Sagas pojkvän, som för övrigt heter David, och alla tres bästa vän Murre Mupp, aka Max. Det blev då livat och vi var jätteoserri. Först kollade vi på The Girl Next Door, OBS! Inte någon barnvänlig film så alla småbarn och ni som är känsliga för dirty bör absolut INTE kolla på denna film! Vi körde try not to laugh skiten efter det och självklart förlorade jag. (Förlåt för lin dåliga stavning i engelska, har alltid haft problem med stavningen och då menar jag det faktiskt). Sedan körde vi sanning eller konka och pekleken. När dom äntligen gick hem, det var skönt men vi hade ändå haft hur jävla kul som helst, så körde Saga och jag igång vårt Disney maraton igen med den filmen som typ är sorgligast av dom alla. Lejon kungen. Jag grät flera gånger vet jag, trots att jag vet att det kommer ett lyckligt slut så grät jag för att det var så jävla sorgligt!

Sedan efter filmen var jag helt hype, jag hade druckit en stor flaska med Pepsi nästa helt själv, så jag var typ hög. Då hade jag också drabbats av en sockerkick så jag hoppade runt i rummet, var helt spidad och skrattade ihjäl mig typ. Det var jätteroligt men jobbigt då Saga filmade och la ut allt på Snapchat, och då så har parallellklassens Bad Girl sett detta vilket betyder att jag typ kommer att bli mobbad på måndag i skolan...
Aja det får jag ta och handskas med då!!
Det var allt för nu!

Bye!

Alva💎

Mitt ointressanta livWo Geschichten leben. Entdecke jetzt