Okej låt mig ba säga att ja hatar att göra denna skit innan vi börjar😤✋🏻
Regler:
-Måste posta dessa regler
-måste tagga de som gjort taggen innan
-Måste tagga 5 personer som ska göra den
-Måste ställa 10 frågor där minst hälften av dom ska vara påhittadeJag blev taggad av:
MaybeMaja majahajen LunaGranger03 PotatoMalfoy
Okej så jag har ingen aning om alla som gjort detta tidigare men vet några iallafall😁
MaybeMaja majahajen Mejja7711 ciaxra EddaLovegood LunaGranger03 @nora03 PotatoMalfoy och sen är det väll massa andra som gjort den men dessa är dom jag vet om😁Okej så vi börjar me LunaGranger03 s frågor:
1. Gillar du sockervadd?
Jag älskar sockervadd2. Familjen Weasley eller Potter?
Tja i första generationen eller alltså Harrys generation så är hans föräldrar döda so... Nejmen jag skulle ändå säga familjen Weasley för jag älskar familjen Weasley.3. Hur gammal är du om tio år?
Tja eftersom att jag fyller år på hösten så om tio år är året jag fyller 24.4. Går du på någon sport, om du gör det, vilken? Om inte, vilken skulle du helst vilja gå på?
Jo jag går på sporter för jag älskar att sporta. Jag spelar fotboll, är målvakt, och dansar. Sen spelade jag innebandy och älskar det men är tvungen att sluta för att nu under hösten har vi fått nya tider på dansen och då kommer det krocka med båda mina innebandy träningar så jag måste tyvärr sluta på innebandyn även fast jag älskar det, för sluta på dansen är inte ens ett allternativ för mig då dansen står mig varmare kring hjärtat då jag har dansat sen jag var tre och i år fyller jag fjorton. Så ja, jag har gått på dans i över tio år...5. Mjölk eller vatten?
Det här är en sådan här rolig fråga för mig för denna kommer en rolig historia med.
Jo det är såhär att jag och min familj har ju varit på Mallorca i två veckor nu, vi är påväg hem just nu när jag skriver detta.
Men alla andra barn beställer läsk hela tiden, massor av människor beställer vatten för att det är så varmt. Sen kommer jag och min lillebror där och ba "VI DRICKER MJÖLK!!! HUR JÄVLA MYCKET SOM HELST!!!" Min pappa sa att hi va värre än kalvar...😂6. Favoritbok förutom nån på WP eller HP?
PJ och Flyga högt7. Vilken choklad äter du helst av: vit, mjölk eller mörk?
Okej så jag gillar inte mörkchoklad direkt. Men vit choklad är jättegott och mjölkchoklad också. Men jag säger mjölkchoklad för den finns med massor av andra smaker också, så smart är jag😏✌🏻️8. Om du inte skulle heta det du heter nu, vad skulle du vilja heta då? (Inga namn från HP)
Jag ska säga att jag hatar mitt namn. Alva. Jag tycker inte om det.
Men jag skulle vilja ha mitt mellannamn som förnamn, Julia. För det tycker jag är så sjukt fint. Det eller Amanda. Eller Molly. Det är anledningen att min karaktär i MT heter Molly, tycker det är ett så sjukt fint namn. Eller Kimberly det är också sjukt fint.
Så Lovisa, Julia, Amanda, Molly eller Kimberly.
YOU ARE READING
Mitt ointressanta liv
RandomDetta är då en bok som är inspirerad av några stycken, står vilka i första delen, jag tycker att böckerna dom har om deras liv och allt är riktigt roliga så jag beslöt mig för att gör en egen! So well... Vi kör helt enkelt så får vi se hur det går. ...