Kommer ta bort en bok✋

37 6 9
                                    

Jag kommer ta bort Harry Potter sanning eller konsekvens boken.
Varför?
Jag ser ingen mening med att ha den då jag känner mig själv och vet att jag inte kommer att återuppta skrivandet på den...

Ni som läst den är bara bäst kan jag säga men jag känner inte för att ha den kvar för jag vet liksom ändå att jag inte kommer fortsätta skriva på den och det gör er typ bara besvikna känns det som att den är pausad och jag aldrig återupptar den igen...

Jag börjar bli väldigt osäker på mina böcker, typ alla utom Malfoys trillingar.
För jag vill verkligen skriva på dom andra men har liksom tappat lite skrivlusten...
Så om ni kunde skicka något uppmuntrande till mig (och Maja, jag vill leva tills vi båda fyllt tjugo så inga dödshot!) så skulle jag bli glad. För jag vill verkligen hitta skrivlusten igen för mina andra böcker men har liksom tappat den. One shot boken har jag fått tillbaka skrivlusten för ganska mycket och håller på med nästa kapitel eller vad man ska kalla det för.
Men jag har sagt till många att jag håller på med Harry Potter Next Generation 2's nya kapitel och det är sant. Jag håller på med det.
Meeeeeeeen...
Eftersom jag har tappat skrivlusten för den boken så har jag inga ideér att skriva om. Jag har fått massor av bra och fina ideér men jag vet bara inte.
Jag ska försöka att skriva ett nytt kapitel och jag lovar att jag ska publicera det så snabbt som möjligt!!

Men så jag kommer ta bort sanning eller konka boken imorgon.
Bara så att alla vet.
Nu är det säkert inte ens någon som bryr sig men jaja..

Puss Puss Barn// Alva💕

Mitt ointressanta livWhere stories live. Discover now