Capitolul 12 ... Gelozia

670 23 2
                                    

După ce am scos acele cuvinte din gura mea , mi-am dat seama ce am spus și mi-am pus mâna la gură ... „ Prea târziu Lola , idioato ” ...

-Ăăă , ești cu Matt ? * întreabă Harry confuz*

-Ce ? Nu ... nu sunt cu el ... și hai du-te .

M-am așezat în banca lui Selena ... Zayn la ora asta a chiulit , nu era nici Sarah nici el ... Nu eram atentă la oră , eu tot mă gândeam la cuvintele care le-am spus la Harry , adică eu chiar țineam la Matt sau doar de ciuda pentru Zayn am spus ? Toate gândurile mele au fost întrerupte de profesoara Gina care tocmai m-a întrebat ceva și nu i-am raspuns .

-Lola , răspunde altfel iei un 4 . * mă anunță profesoara cu o expresie nervoasă pe fața ei *

-Care a fost întrebarea ? * spun confuză și toată clasa râde *

-Deajuns , 4 .

„ Deajuns , 4 ” am imitato și mi-am presat capul pe bancă până s-a sfârșit ora .

După terminarea orei de engleză , am ieșit din clasă îndreptându-mă spre dulapul meu . Când am deschis dulapul am primit un bilet . Am început să citesc :

„ Să încep ... mereu ai fost o fată superbă , și câteodată obraznică cu mine , dar am știut că nu o să mă leși baltă ... Te-am iubit și poate ... ei bine știi cât te-am putut iubii .. Te-am rănit știu asta , fix când m-am sărutat cu Sarah la cinema ... dar nu a fost intenționat , ea m-a smucit văzândute pe tine , ei bine dacă vrei să spunem un lucru ...  măcar ultimul haide după școală să ne întâlnim la cafeneaua de lângă colț xx ”

Am rămas mută când am citit ... adică ce mai vrea el să vorbească cu mine după ce mi-a făcut atâtea , iar eu ca o proastă am plâns ...?!

Dacă nu o să merg mă va crede lașă , dacă merg va crede că încă îl iubesc , nici eu nu știu ce voi face ...

M-am dus la vestiar pentru a mă pregătii pentru sport . Acolo m-am întânit cu Selena și Sarah ... uh nu o suport .

-Heiii Lola , cum o mai duci ? * mă întreabă domnișoara cretină *

-Nu mai bine ca tine Sarah , dar tu de ce nu ai venit la prima oră ? * o întreb eu cu o expresie cam neutră pe față *

-Pentru că am fost aseară la Zayn ... și na , animalul a scos tot ce-i mai bun din mine .

Când am auzit am crezut că îi voi serii în cap , adică Zayn mai are și tupeul să îmi trimită scrisori , și în același lucru să io tragă lui Sarah ?! Este cel mai împuțit băiat ... adică eu credeam că nu va fi atât de nesimițit dar eu m-am înșelat ... De acum trebuie să fiu și eu aia mai rea ... poate voi ieși mai multe ori cu Matt ... o Doamnee eu cred că sunt geloasă pe c**va aia ...

După ce ne-am pregătit toate fetele am pornit în sala de sport . Băieții așteptau acolo , l-am zărit pe Matt și i-am sărit în brațe ... evident Zayn era scărbit de ce făceam dar nu mă deranja ...

-Deci avem sport . * îmi spune Matt zâmbind*

-Ăhă .... azi tu eu plimbare ? * a ieșit ca o invitație .... dar nu contează , îl plăceam așa cum era Matt , nu mă foloseam de el pentru a ajunge la ceva ... Bine poate un pic . *

-Deacord . * mă sărută pe frunte și se îndepărtează*

-Mi se pare mie sau între voi se întâmplă ceva ? * îmi spune Selena râzând *

-Poate. * mă alătur râsului ei *

Totă ora ne-am jucat volei noi fetele , băieții se jucam fotbal ...iar eu am obosit și m-am așezat pe bancă . Zayn observându-mă mi-a trimis un mesaj , după care mă privea .

Colegul ...Where stories live. Discover now