Zayn mă privea instantaneu . Nu mă puteam ridica după lenjeriile patului , ei bine puteam dar îmi era teamă . era mult sânge pe lenjerii , și cu toate că numai acum câteva minute mi-am pierdut virginitatea este oarecum cam ciudat , dar sunt și fericită că am pierdut-o cu băiatul iubit . Ochii lui erau măriți pe lenjeriile pătate . Eu am înnroșit la obraji și mi-am întors privirea .
-Um...te-a durut sau ... te doare ? * mă întreabă Zayn bâlbâindu-se*
-Îh ... încă mă mai doare puțin , dar ce vei face cu lenjeriile ? * în întreb uitându-mă în ochii lui*
-E în regulă , mă voi duce să le arunc . * spune înainte să mă sărute *
M-am ridicat încet după pat observând că nu mai curge . Am decis să fac un duș până merge Zayn cu lenjeriile pătate afară . Apa curgea limpede pe corpul meu și tot ce făceam era să îmi amintesc clipa cu el . Era un vis devenit în realitate . Era frumos să știi că ți-ai pierdut virginitatea cu iubitul decât un cu obsedat . După ce mi-am revenit la realitate am oprit dușul , mi-am luat un prosop și l-am rostogolit pe corpul meu . Am decis să ies din baie și să mă întrept spre camera lui Zayn cu speranța că a venit . Am intrat în camera lui și tot ce vedeam sunt scenele cu noi doi în pat . Nu-mi imaginam că voi ajunge în pat cu el . Dar am ajuns și nu am cuvinte cum să mă exprim . Tot ce am simțit era iubirea lui care mi-a arătato .
Când am intrat în cameră Zayn aranjat patul și și-a dat pantalonii jos și tricoul . A rămas doar în boxerii lui perfecți . Când m-a văzut doar în prosopul lui alb a zâmbit și s-a uitat în ochii mei .
-Nu vi în pat , iubire ? * când am auzit cuvintele astea am rămas fără suflare . *
-Ba da .. doar știi tu cu ce mă îmbrac ? * spun și el îmi întinde un tricou de la el *
Înainte să îmi iau tricoul lui pe mine m-am asigurat că nu se uită la mine dezbrăcată . Defapt ce tot zic ... el m-a văzut deja dezbrăcată deci pot spune că m-am obișnuit . Zayn era ocupat trimtând un mesaj ... nu știu la cine dar nu mă interesa . Mi-am luat tricoul lui pe mine și perechea mea de chiloți cu dantelă . M-am băgat sub plapumă cu capul la el pe burtă așteptând să termine de scris . După ce a terminat și-a așezat telefonul pe noptieră și m-a strâs în brațe. Nu ma vorbit nici unul cu altul doar până când a rupt el tăcerea .
-I-am trimis mesaj lui Harry , m-a întrebat dacă merg astăzi cu el la cinema , dar am refuzat . * pupându-mă pe frunte*
-E în regulă Zayn , mi-ai dovedit că mă iubești și că nu mă înșeli . * i-am spus sărutându-l pe gură *
După o liniște am decis să îl întreb ceva .. ei bine presimt că o să ne certăm sau nu ... dar vroiam să știu adevărul .
-Zayn pot să te întreb ceva ? * îi spun , el deja având o față îngrijorată *
-Sigur , iubire . * o Doamne cred că mor dacă îmi mai spune iubire * .
-Ei bine ... tu te droghezi ? * vocea mea era foarte joasă .. *
-Câteodată , dar Lola eu te iubesc ... și când mă cert cu tine sau sunt nervos fac asta .
*****************************************
Am adormit în brațele lui ...puteam simții mușchii lui bine făcuți . Mi-am adus aminte că astăzi este duminică și trebuia eu cu mama să mergem la Sam acasă . Tot mă întrebam de ce nu se mută la noi ... sau de ce nu ne mutăm noi la el ? Stai ... atunci nu mai sunt prea mult timp cu Zayn ... asta nu se poate întâmpla eu vreau să fiu tot mai aproape de el .. dar asta nu se poate . Mi-am deschis ochii și am observat că este ora 10:00 ... Zayn doarmea atât de bine . Nu am vrut să îl trezesc doar că (,) când m-am ridicat din pat , mâna lui mă strânse tare de , degetele mele micuțe .
YOU ARE READING
Colegul ...
FanficDupă despărțirea părințiilor ei , Lola se mută în Londra împreună cu mama ei , ea va fi sedusă de Zayn tipul cel rău din școală ... oare vor trece cei doi îndrăgostiți peste obstacole ? după câteva săptâmâni o colegă nouă Sarah își face apariția în...