If You Want I Can Change - TANITIM

1.4K 25 1
                                    

"Bende seni bebeğim" derken yanağımı öpmüştü Louis. Onu seviyordum, evet bu doğruydu. Ama Zayn'in teklifi kafamı karıştırmıştı. Siz hiçbir şey anlamadınız değil mi? Ben Alice. 3 aydır Louis'le güzel bir birlikteliğim var ama hiç o anlamda birlikte olmamıştık. O ve onun müzik grubu İngiltere'de bir evde kalıyorlar. Bende onlarla kalıyorum son birkaç gündür. Dün gece herkes uyurken ben de televizyon izliyordum. Merdivenlerden inen Zayn yanıma gelip beni ayağa kaldırdı. "Alice, senden nefret ediyorum. Hemde çok!" dedi yüzünü buruşturarak. "Ne tesadüf Zayn. Bende senden! Grupta, alışamadığım tek kisi sensin. iğrençsin." dedim bende yüzümü buruşturarak. Bana doğru gelmeye başlamıştı. Ne olduğunu anlamadan dudaklarımda bir baskı hissettim. Hemen geri çekildim ve elimi yanağına hızlıca geçirdim. "Sen ne...ne yaptığını sanıyorsun?!" Hızlı adımlarla merdivenlere yönelirken bileğimden tutup kendine cevirdi. "Alice, seks arkadaşım olur musun?" NE? Donup kalmıştım. Bu soru karşısında ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Tam ağzımı açmıştım ki anahtar sesi duyuldu. Biri eve gelmişti ve anahtarı deliğe sokmuş, çeviriyordu. Bende bu zamanı boş bilip hızla merdivenlerden çıktım. Louis'in kolunun altına girip uyumayı başardım. İste böyle başladı her şey, dün akşamla başladı..

EĞER OKURSANIZ VE BEĞENİRSENİZ VOTE'LAR MISINIZZ?? VE GÖRÜŞLERİNİZİ DE BİLDİRİRSENİZ SEVİNİRİMM :) İLK YORUMDA 1. BÖLÜM GELİİR xx

If You Want I Can ChangeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin