"Kim Taeyeon! Ppali kita dah lambat ni! Kata baekhyun. Taeyeon segera ke meja makan. Sempat lagi dia meneguk segelas susu dan mengambil 2 roti bakar yang tersedia di atas meja. "Mesti omma yang sediakan." Desis hati taeyeon.
()
Setiap pagi,baekhyun akan menunggu yeochinnya,taeyeon untuk ke sekolah bersama sama. Rumah mereka bersebelahan. Sudah 4 tahun mereka menjalinkan hubungan. Semua orang di sekolah sudah tau. So tiada siapa yang berani menganggu taeyeon mahupun baekhyun.Sampailah satu hari, seorang pelajar baru masuk di sekolah itu cuba mendekati baekhyun semasa dia tidak hadir ke sekolah kerana tidak sihat. Berita itu disampaikan oleh rakan baiknya, Tiffany.
"Serious beb, budak tu sama kelas dengan kita, nama dia nayeon. time kau tak datang, dia duduk dekat tempat kau. Padahal classmate kita semua halang dia duduk kat situ. Tap... ehh hello?taeyeon ssi?!" Tutt.. tutt.. tutt.. panggilan diputuskan oleh taeyeon. Hatinya bagai dihiris dengan sembilu. Dia menangis semahu mahunya sehingga tertidur.
Keesokannya...
Taeyeon datang ke sekolah sendirian. Mungkin baekhyun lupa untuk menjemputnya. "Hmmm." Setibanya di sekolah, semua memandang dia dengan perasaan yang bercampur baur. Puas ditanya tapi semua mendiamkan diri.
Taeyeon pergi ke kelasnya. Dia duduk di sebelah tiffany. Dipandang sayu tempat duduk dia dan baekhyun. Kosong. "Maybe baek tak sampai lagi. Think positive taeyeon." Taeyeon mengeluh. "Ehh beb, asal kau putuskan call semalam?" Tiffany bersuara. "Tak ade line lah semalam." Taeyeon berbohong.
"Datang ke sakura hotel tepat pukul 8 malam nanti then masuk bilik 232 tingkat 3." Tiba² nombor yang tidak dikenali menghantar mesej kepada taeyeon. "Tiff, malam ni kau free tak? Kalau tak teman aku pergi sakura hotel." Tanya taeyeon. "Dae!!"
08:00 p.m.
Setibanya di Sakura Hotel..."Kenapa dia suruh aku datang kat sini?" Desis hati taeyeon. Dia tidak sedap hati. Dia datang ke situ bersama tiffany dan chanyeol. Mana tau chanyeol boleh tolong apa yang patut.
Bilik 232
"Siapa yang nak tekan loceng?" Tanya tiff separa berbisik pada chanyeol dan taeyeon. Keadaan di lorong bilik tingkat 3 itu sunyi sepi,sebab itu suara perlu diperlahankan. Bimbang akan terdengan di seluruh tingkat pula.
"Kalau aku tekan, agak² orang kat dalam buka tak?" Tanya taeyeon.
"Macam ni, kita tekan loceng tapi.kita semua jangan berdiri kat depan pintu. Nanti kalau dia nampak kat lubang kecil, memang dia tak buka. Kita berdiri saja di tepi pintu." Cadang chanyeol.
Taeyeon dan tiffany mengangguk faham.
"Sedia?" Tanya chanyeol pada kedua dua wanita itu. Kedua duanya mengangguk laju. Chanyeol berdiri di sebelah kiri pintu. Apabila pintu dibuka nanti, dia akan menahan pintu daripada tertutup semula.
Ting tong! Tiffany menekan loceng. Mereka terdengar bunyi kaki berjalan dan berhenti di depan pintu. Mungkin orang di dalam sedang memerhati keluar melalui lubang kecil. Seketika kemudian, mereka bertiga mendengar bunyi kaki berlalu menjauh dari pintu.
"Dia tak buka!" Taeyeon berkata tanpa suara. Tetapi jelas dimata chanyeol dengan gerak bibir wanita itu.
Ting tong! Tiffany tekan loceng lagi. Perkara yang sama berulang. Orang di dalam bilik tersebut tidak membuka pintu. "Kita pecahkan lah pintu ni!" Tiffany dan chanyeol terkejut mendengar cadangan taeyeon. "Deal kita pecahkan!" Chanyeol bersetuju dengan cadangan taeyeon.
Bumm! Pintu bilik berjaya dipecahkan. Tetapi sesuatu yang mengejutkan berada di hadapan mata. Baekhyun segera bangun dari pembaringan. Nayeon segera menarik selimut sampai ke paras bahu. "Chagi! Oppa boleh explain semua ni." Kata baekhyun sambil memegang pipi taeyeon yang basah dengan air mata. Chanyeol dan tiffany sudah berada di luar bilik. Still tidak percaya apa yang baru dilihatnya tadi.
"Dont touch me! Tangan baekhyun ditepis kasar. "Tak payah nak explain apa² kat saya, kita break... semoga happy dengan pengganti saya..." Taeyeon ingin berlalu. "Pleasee jangan tinggalkan saya taeyeon ssi. Dah 4 tahun kita bersama." Baekhyun memeluk taeyeon dari belakang. "Let me go baekhyun ahh!" Taeyeon meronta ronta untuk dilepaskan.
Tiba² nayeon turun dari katil sambil memegang pisau. Dia tidak sanggup melihat drama free dihadapannya. Tiffany yang perasan nayeon ingin menikam taeyeon segera menolak taeyeon yang sedang meronta ronta dilepaskan.
Bukk! Taeyeon jatuh. Nayeon on top taeyeon dan ingin menikam taeyeon. Then.... nayeon bertubi tubi menikam taeyeon yang sudah terkulai layu. Baekhyun menolak nayeon kemudian dia meratapi pemergian taeyeon. Nayeon bangun dan ingin menikam baekhyun lalu chanyeol segera masuk dan menghalang baekhyun dari ditikam.
Chanyeol ditikam bertubi tubi seperti taeyeon. Baekhyun tidak mengendahkan chanyeol yang ditikam. Tiffany menjerit kerana telah kehilangan dua sahabat dalam satu masa. Segera dia mengeluarkan telefonnya untuk menelefon polis. Tapi belum sempat dia hendak mendail. Pisau serta merta tercacak di kepalanya.
Nayeon menutup pintu bilik tersebut. Dia menolak baekhyun di atas lantai. Niatnya hanya satu, ingin memuaskan nafsunya sebelum membawa baekhyun balik.
2 tahun kemudian....
Nayeon dan baekhyun kini hidup bahagia. Kejadian 2 tahun lepas dilupakannya. "Terima kasih kim taeyeon." Nayeon bersuara di dalam hati sambil tersenyum sinis.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Dalam chap ni pychopathnya adalah nayeon.
-sekian-.
..
...
....Baekyeon forever💕
.
..
...
....Vote✔
Comment✔.
..
...
....Fifie_snf
YOU ARE READING
psychopath | 15+ • 18+
Mystery / Thriller++ warning; matured content 15+ or 18+ & bad words Buku ini ditulis ketika saya masih budak mentah dan tidak matang. Terima kasih jika ada yang masih membaca buku mengarut ini. Highest ranking in 2016 #4inMystery/Thriller #1inMystery/Thriller #12inM...