Aku balik dari gerejablepas majlis pengebumian mendiang omma dan appa aku. Diorang mati sebab bunuh diri. Hm.
"Krystal!"
Aku hanya abaikan panggilan 'dia'
Tak habis-ii nak ganggu hidup aku.
"Yaa hajima!" dia rentap tangan aku dari belakang.
"Kau nak apa!" aku tampar dia tiba-ii
Dia terus menunduk sambil memegang pipinya yang aku tampar. Ha sapa suruh kacau aku. Tengah serabut tau tak.Aku berlalu pergi tanpa mengucapkan "maaf" kat dia.
"Kau tunggu ye perempuan"
Dah tiga bulan kematian omma, appa. Hidup aku dah berubah seratus peratus. Daripada seorang gadis yang ceria bertukar kepada seorang yang liar. Gang-ii yang selalu kacau aku kat sekolah pon dah hilang.
Boleh dikatakan setiap hari aku dipanggil ke bilik disiplin. Sampai cikgu disiplin pon dah hafal muka, nama, kesalahan dan alasan yang aku bagi. Ohoh
"Krystal, ni dah masuk kali ke 30 awak buat hal yang sama"
"Semalam awak curah kuah mee panas dekat junior, harini awak campak kucing dari tingkat 3. Apa nak jadi dengan awak?"
"Ala cikgu--
"Saya buat sebab tu hobi saya. Tu yang awak nak cakap kan"
Aku hanya mencebik sambil menyerabutkan rambut
Stress punya pasal, aku lepak club harini^
"Hai dear"
Tengah terkinja kinja menari boleh pulak ade manusia peluk aku dari belakang. Fikir aku tiang nak dipeluk peluk?
"Salah orang?"
Aku tolak sikit lelaki yang peluk aku
And guess what? Lelaki tu ialah kai. Namja yang aku tampar 3 bulan lepas
"Kau nak apa lagi hah"
"Aku nak kau"
Ya ampun! Dah la playboy. Sila mampus lo. Bisa matih!
Dia cium-ii rambut aku yang dibiar lepas.
"Miss u la. Jom kita--
Belum sempat dia habiskan kata-ii dia, aku simbah wain dekat muka dia. Kawan-ii dia yang lain, baekhyun dengan sehun terus tuju kat arah aku, tapi kai tahan diorang.
"Stop kacau aku bitch!"
Aku ludah kat muka dia sebelum berlalu pergi.
Esoknya aku pergi sekolah seawal yang mungkin. Sebab aku tak boleh nak tido, aku pergi la sekolah awal. Sebab fakta mengatakan bahawa tempat paling selesa untuk tidur selain bilik sendiri ialah kelas. Betul kan (๑ ิټ ิ)
Aku baru nak terlelap, tiba-ii aku dengar tapak kaki orang. Jangan cakap dah kantoi dengan pak guard la.
Tapi tapak kaki ni macam banyak duh. Tunggu punyalah tunggu, tapak kaki tu dah berhenti. Aku bukak pintu kelas.
"HELLO?"
Tak sempat aku nak tutup pintu kelas, aku dah dipeluk dengan manusia bertopengkan topeng joker tu. Aku meronta dan menjerit sekuat hati sampai nak keluar anak tekak, tapi diorang abaikan.
Aku diheret sampai la dekat belakang sekolah. Dan tangan aku dua-ii dah dilock dengan dua lagi manusia bertopengkan topeng joker.
"Sapa kau! Apa kau nak dengan aku"
YOU ARE READING
psychopath | 15+ • 18+
Mystery / Thriller++ warning; matured content 15+ or 18+ & bad words Buku ini ditulis ketika saya masih budak mentah dan tidak matang. Terima kasih jika ada yang masih membaca buku mengarut ini. Highest ranking in 2016 #4inMystery/Thriller #1inMystery/Thriller #12inM...