Sana dan Saeron ialah kawan baik sejak kecil lagi. Kecantikan mereka membuatkan mereka mempunyai peminat yang ramai dari kalangan lelaki.
Sana mencintai seorang pelajar lelaki disekolahnya. Lelaki itu ialah, Jeon Jungkook. Saeron juga pada masa yang sama juga mencintai jungkook. Tetapi sana tidak tahu.
Jungkook sangat peramah, baik, kacak dan baby face nya yang membuatkan pelajar cair sama ada lelaki atau perempuan.
Sana dan Saeron sangat obses terhadap jungkook.
Suatu hari, Woohyun berjumpa Sana di hadapan tandas.
"Ehh Sana, kau dengan saeron ni memang tak boleh dipisahkan betul. Pergi balik sekolah sama-sama, rehat sama-sama. Sampai kongsi crush pon sama-sama kan." Woohyun gelak sakan.
"Crush?" Sana mengangkat kening sebelahnya ke atas.
"Yea crush. Crush korang kan jungkook." Kata Woohyun yang masih dalam ketawanya.
Sana terus meninggalkan Woohyun sambil mengenggam penumbuk.
"Yaah sana!!" Woohyun memanggil sana. Tetapi sana tidak mengendahkannya.
"Tunggu kau saeron." Kata Sana di dalam hati.
Sampailah satu malam. Sana mengajak Saeron makan malam di rumahnya. Kebetulan ibu bapanya tiada di rumah selama sebulan atas urusan kerja.
"Jemput minum saeron. Maaflah, air sirap je mampu." Jemput sana.
"Cheonma, nae khamsamida." Saeron menunjukkan eyesmilenya.
"Kau fikir kau comel buat macam tu." Kata Sana di dalam hati sambil tersenyum hambar.
"Urghh air apa ni?" Tanya Saeron pelik.
"Air sirap la. Kenapa tak sedap ke?" Tanya Sana sambil membuat muka sedih.
"Ehh sedap je." Kata saeron ingin menjaga hati sana.
"Minum sampai habis tau." Kata Sana sambil meluru ke dalam peti sejuk dan mengambil buah epal dan pisau.
"Rasakan kau saeron. Minumlah kau darah period aku tu." Sana menjerit di dalam hati.
Tiba-tiba Saeron tidak sedarkan diri.
Sana membuka pintu belakang.
"Turn kau untuk selesaikan dia pula Woohyun."// Flashback//
"Kalau kau sayang nyawa kau, kau kena tolong aku." Ugut sana.
"Okay-okay aku tolong kau, tapi please jauhkan pisau ni dari leher aku dulu." Kata Woohyun gugup
Sana menjauhkan pisau dapur itu dari leher woohyun.
"Kau nak aku buat apa?" Kata Woohyun undur setapak dari Sana.
"Bunuh atau r**** dia." Kata Sana serious.
"Kau gila ke!" Woohyun meninggikan suara.
"Yap memang aku gila! Aku gila! Kau nak buat atau kau hilang nyawa kau!" Sana ingin menikam Woohyun.
"Okay-okay! Aku buat." Kata Woohyun terpaksa.
"Goodboy." Sana mengusap muka Woohyun sebelum berlalu pergi.
// End Flashback//
Setahun berlalu. Kejadian yang meragut kesuciaanya sudah lama dilupakan. Kini dia hidup bahagia dengan orang yang telah meragut kesuciannya.
Sana? Dia telah mati bunuh diri kerana jungkook curang dihadapannya.
"Damailah kau disana." Kata Saeron sambil mengusap perutnya kian memboyot. Benih woohyun dijaganya sehingga sekarang.
Jangan sebab seorang lelaki, kita sanggup tinggalkan sahabat yang ada susah senang dengan kita (:
Sch.... bye👋Vote✔
Comment✔Fifie_snf
YOU ARE READING
psychopath | 15+ • 18+
Mystery / Thriller++ warning; matured content 15+ or 18+ & bad words Buku ini ditulis ketika saya masih budak mentah dan tidak matang. Terima kasih jika ada yang masih membaca buku mengarut ini. Highest ranking in 2016 #4inMystery/Thriller #1inMystery/Thriller #12inM...