Deniz' e benzeyen Büşra

353 7 0
                                    

Büşra diye bir kızla samimi olmuştum aynı sırayı paylaşıyorduk. Büşra kısa boylu açık kahverengi ve uzun saçları olan minyon tipli gözümde çok güzel bir kızdı.

En yakın arkadaşım Deniz gibiydi tabi Denizin yerini kimse dolduramazdı. Denizle telefonları, tuttukları takım , doğum günleri her şey aynıydı.

Büşrayla zamanımı yatarak müzik dinleyerek yarısını da yemek yiyerek ve oyun oynayarak geçiriyordum. Coğrafya derslerinde ikili kombo yapardık mesela hem uyurduk bir yandanda müzik dinlerdik. Matematik dersinde sos oynardık mesela . Hep Büsra kazanırdı ama olsun :)

Ben Büşonun tarih sorularini yapardim hep, sinavda oda benim ingilizcemi emegi cok ustumde :) Kağıtları değişirdik her saniye. Öğle araları da cips yerdik sadece .

Ben hep Büsodan otlanırdım yalan söylemeyeyim. O alırdı ben yerdim. Büşra derste uyuduğunda onu

" Kalk kız çay demle :D " diye uyandırirdım. Çay demlemeyi bilmeyen bir arkadaşım vardı. Tabi onunda .

Sınıftaki herkes büşraya ölü derdi. Çünkü kimse için yorum yapmaz ve kimse hakkında kötü bir şey söylemezdi.

Yediği tek halt trip atmaktı. Küsünce 12 dakika sonra barışırdık genelde. Çağları büşrayla ikimiz seviyorduk ama ben kaptanı Büsraya kaptirmamak için çocukla konusmaya başlamıştım .

Haince olduğunu biliyorum. Ama Büşra buna da karışmadı. Kendi halinde bir kızdı ve ben onu çok seviyordum :)

OKUL AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin