9.BÖLÜM

2.2K 91 0
                                    

"Baran ne yapıyorsun ?"

"Sen karışma Berfin gir odana."

Odama girdim ayşe geldi.

"gelinağam Baran ağam seni çağırıyor."dedi ve çıktı.
Bende Baranın yanına gittim.
"Hadi hazırlan gezicez."

"tamam."
Deyip üstüme günlük bişeyler giydim.Avluya çıktığımda Baran bana sinirli bişekilde bakıyordu.Kolumu sıkı bir şekilde kavrayıp sıkmaya başladı canım o kadar yanıyordu ki ağzımdan küçük bir inleme çıktı.
"Ne yapıyorsun?"

"asıl sen ne yaptığını sanıyorsun bu ne lan girdiğin elbiseye bak."

"sanane be benim elbisemden sa na ne!"
O kadar bağırmıştım ki avluda Sesim yankılanmıştı.Baran çok sinirlenmişti.Kolumu sıkarak beni odaya sürükledi.
"Bana bak Ufaklık benimle bir dahakine düzgün konuş yoksa canını fazlasıyla yakarım demiştim.Beni dinlemedin sonuçlarına katlanıcaksın."dedi.
Beni yatağa fırlatıp üstüme çıktı.Dudaklarımı öpmeye başladı canımı yanıyordu dudaklarını boynumda hissettim gözyaşlarım daha fazla dayanamayıp firar ettiler.ağladığımı görünce başını kaldırdı.Sinirle üstümden kalkıp banyoya girdi.Yatakta oturur pozisyona gelip ağlamama devam ettim.Birazdan banyodan çıkardı.Hemen kalkıp mutfağa girdim ayşeyle sohpet edip yukarı çıktım.Baran uyumuştu bile üstümü değiştirip bende yattım.Ellerini üstümde hissettim.
"Seni istiyorum." dedi.
Kızardığıma eminim Oha bana ne demişti.hiç Cevap vermeden uyudum.

Sabah uyandığımda Baran hala uyuyordu banyoya girdim ılık bir duştan sonra çıktım üstümü alıp banyoya giyinmemeye gidiyordumki
"Ben banyoya giricem sen burda giyin."dedi kalsamda onayladım yanımdan geçerken bana baktı gözlerinde hissizlik vardı bana kızgın değildi belkide dün bana acımıştı o yüzden üstümden kalktı.Devamını getirebilirdi ama yapmadı belkide onun için benim düşüncelerim önemliydi.Bunları düşünürken giyinmiştim bile.Baran bayodan çıkıp bana uzun uzun baktı.
"Ne oldu neden öyle bakıyorsun?"

"sana seni seviyorum diyorum ama sen benimle birlikte olmak istemiyorsun.Biliyosun demi ben isteseydim dün gece benim karımdın lan ama ben seni düşündüm.Benimle birlikte olmazsan üstüne kuma getirirler sen beni sevmiyo olabilirsin ama üstüne kuma gelmesi bile gururunu incitir bunu sende istemeyiz ya benim kadınım ol ya da otur kumanın marifetlerini gör.Ben seni SEVİYORUM Allahın belası Babamlar çocuk Ne zaman diyorlar Baba ben daha karıyı altıma bile anlamadım mı diyim?"
Ben söylediği onca şeye kimse Cevap veremez bende bişey diyemedim.Ama söylediği o son şey beni utandırmıştı.Biran Ne yaptığımı bilmeden Baranı öpmeye başladım o da karşılık verdi beni duvara yasladı narince ve bir o kadar şehvetle öpüyordu beni kucağına aldı ve kendimi onun eşsiz ellerine bıraktım.

Artık onundum onun kadını...

Arkadaşlar bunları yatarken bile utanıyorum o yüzden fazla yazamadım kusura bakmayın.

KÖTÜ AĞA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin